ja ja, ik ben 1 van die mensen die nog steeds pvp doet.
Maar ik merk toch dat ik tegen wat dingen aanloop.

op dit moment nog 1 punt nodig voor niveau 2. 7 ors weggestuurd, maar geen 1 van de or's komt weer met een speler eiland. Voor mij betekent dat nu 1,5 uur wachten(!) voor die 7 nog eens kunnen. Waarom zo lang? Als ik pvp wil spelen, moet dat gewoon direct kunnen als ik or's thuis heb.
Waarom niet altijd een spelereiland erbij anders? 7 rondjes met alleen maar pc eilanden is ook niet de eerste keer. En het is gewoon balen, want wie zegt dat je later wel tijd hebt? En daarvan krijg ik geen krachtpunten, dus niet interessant. ik kan ze alleen verliezen wanneer hij me afgepakt wordt.

de max van 2000 grondstoffen voor je moet claimen is belachelijk. Als je 6 kolonies hebt lopen, loopt deze snachts vaak vol, zelfs als ik hem leeggooi voor bedtijd. Dus geen productie. Haal de cap er gewoon helemaal af, of zet hem naar 5000. Vergeet je even je vakje te legen, doen ze gelijk niks meer terwijl de tijd wel loopt.

In het arsenaal is niet te zien hoeveel wapens je nog in productie je nog in de lijn hebt staan. Het zou leuk zijn dit ook te kunnen zien.

Ik hoop iig dat hier wat mee gedaan wordt..