Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16

Onderwerp: Uitroeptekens !!!

  1. #1

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud

    Uitroeptekens !!!

    Hoi allemaal,

    Ik zie dat er vandaag uitroeptekens te zien zijn bij elk gebouw, waarvan de voorraad vol zit. In mijn geval betekent dat dat ik nu 100 bewegende uitroeptekens zie. Dat vind ik er lelijk uit zien. Ik begrijp dat dit aan mijn spelwijze ligt. Ik focus me op een bepaalde grondstoffengroep en als alles vol is verhoog ik via het pakhuis. Kunnen die uitroeptekens minder zichtbaar?

    Groeten Merv

  2. #2

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Mee eens, mijn prachtige scholen, dit is toch geen gezicht

  3. #3
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Ben er ook niet enthousiast over, ik weet heel goed welke gs aan de max zitten. Degenen die er wel profijt van hebben zijn de "spontane buffers" , spelers die bv voor een missie gebouwen moeten buffen en zo meteen zien waar het geen nut heeft.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  4. #4

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Zo ziet mijn eiland er ook uit haha. Alleen met nog tig andere gebouwen erbij.

    Ja, inderdaad het voordeel met de buffs. Ik neem aan dit het zo te programmeren valt dat "volle gebouwen" niet te verbeteren zijn. Met sommige buffs zijn op dit moment al bijv. alleen mijnen te verbeteren en worden andere gebouwen uitgesloten. Die gebouwen blijven vager en dan werkt de verbetering niet. Ik neem aan dat het ook zo kan i.p.v. de uitroeptekens.

  5. #5
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Merv Bekijk Berichten
    Die gebouwen blijven vager en dan werkt de verbetering niet. Ik neem aan dat het ook zo kan i.p.v. de uitroeptekens.
    Dan kom je nooit van al je boosts af

  6. #6

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Dat moet je zeker niet willen dat ze dan niet te buffen zijn

    Stel je hebt alles vol tijdens een werkdag, je komt thuis, doet je buff rondje, en dan leeg je je pakhuis en draait het eerste rondje direct gebufft weer verder.

  7. #7

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Dat klopt wat je zegt over de buffs, maar heb je een idee om het minder lelijk te maken met die bewegende uitroeptekens?.
    Laatst gewijzigd door Merv; 24-02-17 om 11:01.

  8. #8
    Community Management BB_Nanuq's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    198
    Wereld
    Woestewoud
    Hello Settlers,

    Our team is aware of the issue and is currently working on it. We apologize for the inconvenience.

    Regards,
    BB_Nanuq
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  9. #9
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Misschien een idee om de hele boel even te verwijderen met een hotfix tot de oplossing gevonden is.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  10. #10

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    hope you will find solution fast !!! -my home town looks like the Kremlin

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.