Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 43

Onderwerp: [Feedback] Dev Diary: Crisis Quest - A Great Evil Returns.

  1. #31

    Ingeschreven
    May 2013
    Locatie
    somewhereovertheocean
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    lol robbio

  2. #32

    Ingeschreven
    Sep 2015
    Berichten
    85
    Wereld
    Woestewoud
    haha dat is een goeie robbio

  3. #33

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    87
    Wereld
    Woestewoud
    LOL Robbio.

    We have shown in the past few years that we are able to conduct events without many issues and I hope you can see that we were doing a lot to improve in this regard. We will view this instance as well and improve from this in the future, so it won't happen again.
    Lees ik de woorden van Nanuq nu verkeerd of vinden ze nu echt dat het allemaal zo goed gaat ? Het lijkt er op dat het alleen maar vaker verkeerd gaat. IN het verleden werden er nog eens wat cadeautjes uitgedeeld om de pijn wat te verzachten, maar dat zit er blijkbaar ook niet meer aan.

  4. #34

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    As timing is everything.... this hotfix is timed perfectly

  5. #35
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Ziet er naar uit dat we midden in een crisis zitten Houden we dit tot 8 februari? Ik mag volgens sommigen hier dan wel niet klagen, maar na een dag zonder onderhoud op mijn eiland voorzie ik een hoop ellende aan te treffen, zoals bv leeggelopen ind. mijnen en mijn lvl6 goudmijn. En ja, het zijn weliswaar niks meer dan een hoopje pixels, maar ik heb er wel veel tijd aan besteed.
    ps: al mijn kritische posts richting BB worden stelselmatig gewist zie ik, willen jullie alleen juichaapjes op het forum, dan gewoon zorgen dat de boel vlekkeloos loopt, ben ik de eerste die juicht
    Laatst gewijzigd door Qwerty; 01-02-17 om 19:43.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  6. #36

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    In ieder geval toch netjes dat er een dag langer over de crisis missie gedaan mag worden. Al is de reden beetje dubbelzinnig. De ene helft had hem blijkbaar niet en de andere helft had hem wel maar mocht het spel niet in :-)

  7. #37

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    87
    Wereld
    Woestewoud
    De einddatum is al gewijzigd naar 9 februari. Blijkbaar hadden ze een vooruitziende blik en wisten al dat het fout zou gaan. LOL

  8. #38

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    lekker vervelen zo

  9. #39

    Ingeschreven
    Jun 2015
    Berichten
    47
    Wereld
    Woestewoud
    whoohoo hij doet het weer

  10. #40
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Van mij mogen ze nog een dagje plat als de beloning voor al het leed weer zo goed is als vandaag.
    Vind dat ie voor de verandering eens erg goed is, en dat mag ook wel eens gezegd worden.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.