lol robbio
haha dat is een goeie robbio
LOL Robbio.
We have shown in the past few years that we are able to conduct events without many issues and I hope you can see that we were doing a lot to improve in this regard. We will view this instance as well and improve from this in the future, so it won't happen again.
Lees ik de woorden van Nanuq nu verkeerd of vinden ze nu echt dat het allemaal zo goed gaat ? Het lijkt er op dat het alleen maar vaker verkeerd gaat. IN het verleden werden er nog eens wat cadeautjes uitgedeeld om de pijn wat te verzachten, maar dat zit er blijkbaar ook niet meer aan.
As timing is everything.... this hotfix is timed perfectly
Ziet er naar uit dat we midden in een crisis zitten Houden we dit tot 8 februari? Ik mag volgens sommigen hier dan wel niet klagen, maar na een dag zonder onderhoud op mijn eiland voorzie ik een hoop ellende aan te treffen, zoals bv leeggelopen ind. mijnen en mijn lvl6 goudmijn. En ja, het zijn weliswaar niks meer dan een hoopje pixels, maar ik heb er wel veel tijd aan besteed.
ps: al mijn kritische posts richting BB worden stelselmatig gewist zie ik, willen jullie alleen juichaapjes op het forum, dan gewoon zorgen dat de boel vlekkeloos loopt, ben ik de eerste die juicht
Laatst gewijzigd door Qwerty; 01-02-17 om 19:43.
If you can't be with the one you love love the one you're with
In ieder geval toch netjes dat er een dag langer over de crisis missie gedaan mag worden. Al is de reden beetje dubbelzinnig. De ene helft had hem blijkbaar niet en de andere helft had hem wel maar mocht het spel niet in :-)
De einddatum is al gewijzigd naar 9 februari. Blijkbaar hadden ze een vooruitziende blik en wisten al dat het fout zou gaan. LOL
lekker vervelen zo
whoohoo hij doet het weer
Van mij mogen ze nog een dagje plat als de beloning voor al het leed weer zo goed is als vandaag.
Vind dat ie voor de verandering eens erg goed is, en dat mag ook wel eens gezegd worden.