Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 5 EersteEerste 1 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 43

Onderwerp: [Feedback] Dev Diary: Crisis Quest - A Great Evil Returns.

  1. #21

    Ingeschreven
    Sep 2015
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ErwinR55 Bekijk Berichten
    Blijf me toch elke keer weer verbazen hoe mensen zich zo druk kunnen maken om een flut spelletje wat net ff iets anders loopt dan aangekondigd was.

    Ik heb met zulke teleurstellingen bijna elke dag te maken voor mun werk. Dingen gaan gewoon niet zoals je verwacht of geplanned had. Communicatie is lastig. Maarja, ach, waar wij mee te maken hebben gaat over 1000den euros per "foutje".
    Dus maak me om zo'n spelletje echt niet druk als het weer precies gaat zoals het altijd gaat (ligt toch enigszins in lijn der verwachting ) .

    Absoluut mee eens ErwinR55, niemand wist dat het eraan zat te komen, het zal een cadeautje zijn geweest van BB naar de spelers om iets extra's te doen waar veel tijd in heeft gezeten, wellicht om de foutjes wat te verzachten...dankbaarheid is niet meer van deze tijd ErwinR55...Rancune heerst helaas, zegt meer over de klagers dan over de spelers die er blij mee zijn. Vraag me altijd af, waarom blijf je ergens hangen als je het alles maar niks vind, en alleen maar kan klagen ? leef je leven, en ga dan wat anders doen ?
    Laatst gewijzigd door Staxx; 31-01-17 om 15:19.

  2. #22

    Ingeschreven
    Sep 2015
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackMedusa Bekijk Berichten
    ik moet het toch even kwijt een +10 voor het plaatje van pistolenpaultje ahahahahahahahah
    in 1 woord, geweldig :-)

  3. #23

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Staxx Bekijk Berichten
    Absoluut mee eens ErwinR55, niemand wist dat het eraan zat te komen, het zal een cadeautje zijn geweest van BB naar de spelers om iets extra's te doen waar veel tijd in heeft gezeten, wellicht om de foutjes wat te verzachten...dankbaarheid is niet meer van deze tijd ErwinR55...Rancune heerst helaas, zegt meer over de klagers dan over de spelers die er blij mee zijn. Vraag me altijd af, waarom blijf je ergens hangen als je het alles maar niks vind, en alleen maar kan klagen ? leef je leven, en ga dan wat anders doen ?
    hier ben ik het volledig mee eens, om je zo druk te maken om een spel muhahahahhah, geduld is een schone zaak

  4. #24
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackMedusa Bekijk Berichten
    hier ben ik het volledig mee eens, om je zo druk te maken om een spel muhahahahhah, geduld is een schone zaak
    Tja het zijn allemaal net mensen bij BB hea?
    Laatst gewijzigd door iruet; 31-01-17 om 17:06. Reden: oeps foutje

  5. #25
    MM006's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud
    It's nice to have another crisis quest, good rewards as well imo.

  6. #26

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Theovv Bekijk Berichten
    The number of hide-glue also seems to be wrong for the different groups?

    Other then that: looking forward to it.

    And yes, I wish I was lvl 36 - 45 instead of lvl 60 as well
    Only thing i find strange about the recycler is: it's the only non-tradable building, all others are tradable...
    Enjoy it, all you lvl 36-45-ers

  7. #27

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    24
    Wereld
    Woestewoud
    It works ... Yeah!

  8. #28

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    One small note: I think the tekst is misleading about the rewards.

    http://prntscr.com/e2zwuh

    I have read this as the rewards that we could see in the picture, where the rewards you got when you finished everything. So the rewards you got the moment you finished the last quest. But it turns out, that the gems, are actually not part of the end reward, but of the subquests. And other things too.

    In the way it is put now, it would seem that you would get extra rewards for the subquests, instead of the picture being the complete reward for subquests and ending the quest.

    I think this could be said better in words in de dev diary. That the picture actually shows all the rewards, not just the end reward.

    For the rest, I am enjoying myself with the quests..
    Never judge a book by its cover. Get to know people, they might end up surprising you!

  9. #29

    Ingeschreven
    Jun 2015
    Berichten
    47
    Wereld
    Woestewoud
    ow jee.. echt waar.. ik zit midden in een buff en bouw dingen gedoe.. en poef we zitten weer in een update,, ik echt niet happy nu... veracht nu echt wel een paar dagen extra tijd.. want dit is echt niet slim

  10. #30

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud

    Hotfix 2 met downtime


Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.