Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 43

Onderwerp: [Feedback] Dev Diary: Crisis Quest - A Great Evil Returns.

  1. #11

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    60
    Wereld
    Woestewoud
    Wereldwijde Start: 31 Januari 01:00 am CET
    Laatst gewijzigd door PistolePaultje; 31-01-17 om 09:01.

  2. #12

    Ingeschreven
    Jun 2014
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Dear BB_Nanuq, when does the crisis start? There was a message that said today but that didn't happen until now.
    Greetings, Bouwert

  3. #13
    Moderator
    Ingeschreven
    Oct 2016
    Berichten
    112
    Wereld
    Woestewoud
    We vragen om nog een beetje geduld, er wordt aan gewerkt om de missie alsnog te starten.

  4. #14

    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Snorrebaard Bekijk Berichten
    We vragen om nog een beetje geduld, er wordt aan gewerkt om de missie alsnog te starten.

    +1 Thank you

  5. #15
    Community Management BB_Nanuq's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    198
    Wereld
    Woestewoud
    Dear players,

    The crisis quest will start later; we are aiming for Wednesday 01.00 CET. Please keep an eye on the news for more information.

    Regards,
    BB_Nanuq
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  6. #16
    Sharkdog's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Geweldig hahaha @pistolepaultje hier alleen zou je al edels voor moeten krijgen.

  7. #17
    ccdej2012's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Breda
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    No apologies for the mis-information.... hundreds of people deprived of sleep and very disappointed.... why keep an eye on the news if it's unreliabele....
    Come on BB you can do better then this.

  8. #18
    Community Management BB_Nanuq's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    198
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ccdej2012 Bekijk Berichten
    No apologies for the mis-information.... hundreds of people deprived of sleep and very disappointed.... why keep an eye on the news if it's unreliabele....
    Come on BB you can do better then this.
    We are of course very sorry for the inconvenience this has caused to many players, especially those who stayed up at night, but sometimes... these things can happen. We have shown in the past few years that we are able to conduct events without many issues and I hope you can see that we were doing a lot to improve in this regard. We will view this instance as well and improve from this in the future, so it won't happen again.

    Regards,
    BB_Nanuq
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  9. #19

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Blijf me toch elke keer weer verbazen hoe mensen zich zo druk kunnen maken om een flut spelletje wat net ff iets anders loopt dan aangekondigd was.

    Ik heb met zulke teleurstellingen bijna elke dag te maken voor mun werk. Dingen gaan gewoon niet zoals je verwacht of geplanned had. Communicatie is lastig. Maarja, ach, waar wij mee te maken hebben gaat over 1000den euros per "foutje".
    Dus maak me om zo'n spelletje echt niet druk als het weer precies gaat zoals het altijd gaat (ligt toch enigszins in lijn der verwachting ) .

  10. #20

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    ik moet het toch even kwijt een +10 voor het plaatje van pistolenpaultje ahahahahahahahah

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.