Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 20

Onderwerp: [Verzoek] De ideeen bus of zullen we zeggen geef een positief signaal naar BB

  1. #1
    Vrijbuitertje

    [Verzoek] De ideeen bus of zullen we zeggen geef een positief signaal naar BB

    Dames en Heren ,

    In ons Gilde zijn er wat zaken die wij graag met jullie willen delen.
    Als jullie het met ons eens zijn , dan graag veel positieve reacties om BB te laten zien dat we hiermee een signaal willen afgeven om wat verbeteringen door te voeren indien mogelijk.
    Iedereen weet dat een spel als deze zeer gecompliceerd is.
    Hieronder een samenvatting van ons gilde forum

    Handelen
    - Graag een knop waarmee je je verlopen aanbieding opnieuw kan aanmelden. Zodat je niet steeds zaken in de lijst moet opzoeken.
    - Maak de geschiedenis betrouwbaar. Vaak ontbreekt er iets. Als je de verlopen verwijderd uit geschiedenis lijst zijn bij volgende bezoek veel meer
    zaken gewist. Zo had ik bijvoorbeeld weken na Halloween nog transacties met pompoenen erin. Terwijl ik na Halloween tientallen transacties heb
    gedaan.
    - Maak mogelijk om van een avo meerdere aan te bieden.
    Thuiseiland.
    - Op het moment dat je ongeveer 15+ generaals hebt kom je in ruimte problemen. Ze landen overal en staan niet bij elkaar. Ze gaan je ster menu in
    en je moet ze dan eerst weer plaatsen (gaan ze ook weer opbouwen) alvorens je ze kan gebruiken. Dit is hoogs irritant.
    - Maak een eiland ergens in het zee gebied waar 30+ generaals kunnen staan. Laat ze daar ook landen en bij elkaar staan. Verder niet bebouwbaar
    alleen rustplaats generaals.
    - Maak pakhuizen ook verplaatsbaar. Wat in de eerste levels een goede plaats is kan dat in level 60 niet meer zijn. Raar dat je alles kan verplaatsen
    behalve het pakhuis.
    - Door allerlei nieuwe gebouwen etc moet je soms je eiland wat verbouwen. En aantal keer per jaar een gratis bouwweek zou zeer welkom zijn.
    Barakken.
    - Soms is er de noodzaak om volgorde van produceren aan te passen. (meestal door onvoorziene verliezen) Als je dan 2000 rekruut in de maak hebt
    moet je die order voor order handmatig cancelen.
    - Het zou handig zijn als er een knop delete all komt zodat je je productie kan bijstellen. Of met sleep en dropfunctie de volgorde van productie aan
    passen.
    Avonturen
    - Maak avonturen in stermenu ook stapelbaar.
    - Mogelijkheid 2 avo te spelen. Bijvoorbeeld per categorie: 1 arabian night en 1 belevenis of scenario en 1 avontuur.
    - Avo wordt nog steeds slomer zodra medespelers zijn uitgenodigd
    - Gewone generaals ook 15 minuut reistijd. Nu zit je vaak te wachten voor je kan beginnen.
    - Door soms lange (en langzame) looptochten in de avos zou het fijn zijn iets te kunnen doen. Bijvoorbeeld het handelscherm ook tijdens avo
    beschikbaar maken.
    - Hoppen van eiland naar avo en vice versa is vaak enorm traag.
    - Meer avos voor 2 of meer personen.

    Geoloog / Ontdekkingsreiziger


    Eerder was het zo dat de geoloog en de OR die je het meest ontwikkeld hebt als eerste in het rijtje stond. nu is dat volstrekt willekeurig en moet je als je de meest ontwikkelde wil gebruiken alle geologen af. Als je er twee hebt is dat geen probleem. Maar als je 14 geologen 20 ORs hebt is dat niet te doen.
    Kan dus het rijtje weer zo gesorteerd worden dat degene met de meeste boeken en codexen vooraan staat en dan afloopt.
    Laatst gewijzigd door Vrijbuitertje; 24-01-17 om 00:45.

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Barakken: wat ook voor mij goed zou werken, verander wat de op en neer pijltjes doen, maak het zo dat die wat je verplaatst in de volgorde niet 1 plaats opschuiven maar helemaal naar boven/ naar beneden. Als ik wat ik toevoegen met 1 click direct onder de huidige productie kan plaatsen ben ik al heel tevreden.

    Wat de geo's en or's betreft, wat mij betreft geen spel-aanpassing nodig want daar is een simpele oplossing voor: geef ze een naam en ze verschijnen altijd alphabetisch op die naam.

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BriggiBedlam Bekijk Berichten
    Barakken: wat ook voor mij goed zou werken, verander wat de op en neer pijltjes doen, maak het zo dat die wat je verplaatst in de volgorde niet 1 plaats opschuiven maar helemaal naar boven/ naar beneden. Als ik wat ik toevoegen met 1 click direct onder de huidige productie kan plaatsen ben ik al heel tevreden.
    te treurig dat dit er nog niet is, ik erger me hier kapot aan

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vrijbuitertje Bekijk Berichten

    Geoloog / Ontdekkingsreiziger

    Eerder was het zo dat de geoloog en de OR die je het meest ontwikkeld hebt als eerste in het rijtje stond. nu is dat volstrekt willekeurig en moet je als je de meest ontwikkelde wil gebruiken alle geologen af. Als je er twee hebt is dat geen probleem. Maar als je 14 geologen 20 ORs hebt is dat niet te doen.
    Kan dus het rijtje weer zo gesorteerd worden dat degene met de meeste boeken en codexen vooraan staat en dan afloopt.
    Tip:
    Geef je geologen/ontdekkingsreizigers een nummer/letter ;-)

  5. #5
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius Bekijk Berichten
    Tip:
    Geef je geologen/ontdekkingsreizigers een nummer/letter ;-)
    Zie niet in waarom ik die allemaal moet nummeren, en dan heb ik nog plenty generaals en een ratjetoe aan buffs. De oplossing ligt wat mij betreft bij BB : maak een optie dat je alles en iedereen met de muis kunt verslepen in de door jou gewenste volgorde en dan saven.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    Goede tip om je geo's een naam te geven. Verder goede punten met name die gens die her en der landen is voor mij een (klein) irritatiepuntje. Liever zou ik zien dat je zelf kunt bepalen waar ze gaan staan.
    Verder zou ik het handig vinden om in bv. het stermenu al je gens tegelijk te kunnen ontladen, zeker met grotere avo's vind ik het lastig om iedere keer al je gens af te gaan om je troepen te ontladen

  7. #7

    Ingeschreven
    Sep 2015
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Ik sluit mij hier volledig bij aan!

  8. #8

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Dat jij niet de moeite wilt nemen je geologen en or's een naam te geven is niet BB's verantwoordelijkheid Qwerty.

    Verder sta ik achter deze lijst

  9. #9

    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    70
    Wereld
    Woestewoud
    Ik sta altijd achter bunny!

  10. #10

    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Deze zou ook wat handiger zijn:

    Als je bv een ali speelt en je vooral elite mee hebt dat je ook begint met het elite scherm en niet met de normale gens. (of dat je aangeeft bij het starten met welk scherm je wilt starten)

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.