Plaats een Reactie
Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 3 4 5
Resultaten 41 tot 50 van de 50

Onderwerp: [Feedback] Changelog 24.01.2017

  1. #41

    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Ja ook een voorstander van 's nachts updaten, ik dacht al ligt het nu aan mij of kunnen wij nog steeds niet on-line, maar inderdaad duurt allemaal erg lang.

  2. #42

    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    Ik mis door deze update ook mijn gildemissie. Duurt deze keer wel erg lang.

  3. #43

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    zaandijk
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door goeloises Bekijk Berichten
    Ik ben voor!
    +1

  4. #44

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    63
    Wereld
    Woestewoud
    's nachts updaten betekend 's nachts werken en is duur. Dat zal niet gaan gebeuren lijkt me. Ze zouden een updatecentrum in Tokio kunnen plaatsen.
    Gildemissies, avonturen en premiumtijd is jammer dan. Evenals ingestorte (leuke) mijnen ongebooste (kostbare) productie. Ik verwacht hier niet veel voor terug.
    't is wel een lekker rustig dagje zo.

  5. #45

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    63
    Wereld
    Woestewoud
    Het zou fijn zijn als ze het ruimer van te voren aangeven en dat je dan de keuze kan maken om je eiland te bevriezen zodat je industriële mijnen niet instorten.
    En loopt je vooruitgang van uppen en soldaten maken door?

  6. #46
    TIPEX
    elfenstof: zoals het er nu naar uitziet kan eenieder op je eiland deze nieuwe buff gebruiken, dwz als iemand die juist gegooit heeft iemand anders je kan koeieneren door er opnieuw eentje te gooien

    een cooldown zoals bij de andere elfenbuffs is wel een gemist iets in dit opzicht
    ook is het moglijk dez buf op een eiland te gebruiken waar gn verzamelvoorwerpn meer zijn, ook dit is een pijn punt


    fairydust can be trown by other people on your island there is no cooldown for this zonebuff this can resut in harrasment by other players (ment funny or not, cooldown period is recommended to prevent this kind of behaviour)
    second thing is that the buff is not greyed out when there no collectables on the island

  7. #47

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackMedusa Bekijk Berichten
    Een submissie van "Mysterieus en anoniem Dreigement" is aangepast zodat het past bij de level 53 vereisten. dat begrijp ik op lvl53 is het moelijk om een houthakker of iets dergelijks te doen
    en hoe zit het dan met de missie "het kompas" daarin is de laatste missie ook, een arabisch avontuur doen?
    om hier even op terug te komen, wat is er veranderd dan??? ik ben hem nu aan het spelen maar is nog precies hetzelfde als voorheen.

    http://settlersonlinewiki.eu/en/ques...ters/a-threat/

  8. #48
    TIPEX
    submissie meer soldaten is aangepast, wiki heft dat dat d e24ste op zijn site gedaan
    http://prntscr.com/e01nhi

  9. #49

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TIPEX Bekijk Berichten
    submissie meer soldaten is aangepast, wiki heft dat dat d e24ste op zijn site gedaan
    http://prntscr.com/e01nhi
    die is nog exact hetzelfde, bezit 300 elite soldaten en verkrijg of maak 750 dama zwaarden en ja ze hebben de beloning aangepast die is een stuk minder geworden wat ep betreft i.p.v. ep krijg je nu stermunten , dat zou dus de verandering moeten zijn.
    overigens heb ik nog gewoon de ep gekregen.
    Laatst gewijzigd door BlackMedusa; 25-01-17 om 10:17.

  10. #50
    TIPEX
    toen ik op tst kek was de missie meer soldaten nog gericht op platina zwaarden en bereden zwaardvechters

    de print die ik je gaf is de print van de vernadzrignen die de admins op de wikki op hun eigen site hebben gedaan
    Laatst gewijzigd door TIPEX; 25-01-17 om 20:42.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.