Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 5 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 50

Onderwerp: [Feedback] Changelog 24.01.2017

  1. #1
    Community Management BB_Nanuq's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    198
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] Changelog 24.01.2017

    Dearest Settlers.

    Please leave your feedback in this thread for our latest changelog.

    Regards,
    BB_Nanuq
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    36
    Wereld
    Woestewoud
    pity that the operation of the Christmas iron mine is changed. The fact works very fine. Not constant gebufte mines, but not the problem if you forget to sleep to turn. Now they will do just as nicely back into your star menu.

    Ad 2, yes, stackable avo, thank you what a rest in that menu

    jammer dat de werking van de kerst ijzer mijn wordt veranderd. Het werkt namelijk erg fijn. Niet constant gebufte mijnen , maar ook niet het probleem als je ze vergeet in slaapt te zetten. Nu komen ze juist zo mooi weet terug in je stermenu.

    ad 2,yes, stapelbare avo, dank je wel wat een rust in dat menu.

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    I don't understand why the working of the special arctic iron mine is going to be changed. Developers have created a mine with specific functionality and now they are going to change it partially. Can someone please explain why? Will those who have spend resources to buy these mines be compensated?

  4. #4

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    stackable adventures, yessssss finally! Thanks for that, but please leave the reoccuring arctic iron mine as it is, it was such a nice X-mas gift!

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    74
    Wereld
    Woestewoud
    The arctic iron mine was a perfect Xmas gift. It is a pity when these mines turn to be normal arctic iron mines.

  6. #6

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    The arctic iron mine was a really nice Xmas gift, please don't take theme away from us. But the stackable adventures are a really nice update! Thx for that

  7. #7

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    how pity finally a good gift that arctic iron mine now its gonna be changed that is redicolous it was the only good thing about the christmas event
    thanks a lot blue byte

  8. #8

    Ingeschreven
    Jun 2015
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Dear BB,

    It will be a great loss for all those hard working settlers when you will change the functionality of the artic mines. Please reconsider this. You will make a lot of players very happy when you do....including me. Thank you very much and greetings.

  9. #9

    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    adventures stackable great saves a lot place in the star menu.
    But the artic mine not returning in the star menu why?? Was a nice gift and designed that way why chance that now???
    please don't change that!!

  10. #10

    Ingeschreven
    Nov 2014
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Good stuff, but that mine, why ? finally a artic iron mine that is worth something and you change it to something wothless again

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.