Ja ook een voorstander van 's nachts updaten, ik dacht al ligt het nu aan mij of kunnen wij nog steeds niet on-line, maar inderdaad duurt allemaal erg lang.
Ja ook een voorstander van 's nachts updaten, ik dacht al ligt het nu aan mij of kunnen wij nog steeds niet on-line, maar inderdaad duurt allemaal erg lang.
Ik mis door deze update ook mijn gildemissie. Duurt deze keer wel erg lang.
's nachts updaten betekend 's nachts werken en is duur. Dat zal niet gaan gebeuren lijkt me. Ze zouden een updatecentrum in Tokio kunnen plaatsen.
Gildemissies, avonturen en premiumtijd is jammer dan. Evenals ingestorte (leuke) mijnen ongebooste (kostbare) productie. Ik verwacht hier niet veel voor terug.
't is wel een lekker rustig dagje zo.
Het zou fijn zijn als ze het ruimer van te voren aangeven en dat je dan de keuze kan maken om je eiland te bevriezen zodat je industriële mijnen niet instorten.
En loopt je vooruitgang van uppen en soldaten maken door?
elfenstof: zoals het er nu naar uitziet kan eenieder op je eiland deze nieuwe buff gebruiken, dwz als iemand die juist gegooit heeft iemand anders je kan koeieneren door er opnieuw eentje te gooien
een cooldown zoals bij de andere elfenbuffs is wel een gemist iets in dit opzicht
ook is het moglijk dez buf op een eiland te gebruiken waar gn verzamelvoorwerpn meer zijn, ook dit is een pijn punt
fairydust can be trown by other people on your island there is no cooldown for this zonebuff this can resut in harrasment by other players (ment funny or not, cooldown period is recommended to prevent this kind of behaviour)
second thing is that the buff is not greyed out when there no collectables on the island
om hier even op terug te komen, wat is er veranderd dan??? ik ben hem nu aan het spelen maar is nog precies hetzelfde als voorheen.
http://settlersonlinewiki.eu/en/ques...ters/a-threat/
submissie meer soldaten is aangepast, wiki heft dat dat d e24ste op zijn site gedaan
http://prntscr.com/e01nhi
die is nog exact hetzelfde, bezit 300 elite soldaten en verkrijg of maak 750 dama zwaarden en ja ze hebben de beloning aangepast die is een stuk minder geworden wat ep betreft i.p.v. ep krijg je nu stermunten , dat zou dus de verandering moeten zijn.
overigens heb ik nog gewoon de ep gekregen.
Laatst gewijzigd door BlackMedusa; 25-01-17 om 10:17.
toen ik op tst kek was de missie meer soldaten nog gericht op platina zwaarden en bereden zwaardvechters
de print die ik je gaf is de print van de vernadzrignen die de admins op de wikki op hun eigen site hebben gedaan
Laatst gewijzigd door TIPEX; 25-01-17 om 20:42.