Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 50

Onderwerp: [Feedback] Changelog 24.01.2017

  1. #31

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TIPEX Bekijk Berichten
    nope ze hebben de missie van zwaarden veranderd naar damaszwaarden ipv platinazwaarden

    die ali spelen is hetzelfde gebleven wsl omda tj lotje kunt aanpakken zekers
    ah ok, goed om te weten , ik zag alleen dat er een verandering was, dus dacht aan avo

  2. #32

    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Even een vraag, klopt het dat het spel nog steeds off-line is of is er iets anders aan de hand?

    Oh ik heb net gelezen, is vanwege een update die tot ongeveer 14.00u gaat duren
    Laatst gewijzigd door Armanis; 24-01-17 om 12:22.

  3. #33

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    63
    Wereld
    Woestewoud
    Premium loot will always be granted when an adventure finishes during premium time. = nice to know.

    The arctic iron mine will no longer be recurring = to bad! Obvious a bug, because we liked it.

    Adventures are now stacked. = Great! And tradable by stack?
    Laatst gewijzigd door mirtane; 24-01-17 om 13:26.

  4. #34

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    63
    Wereld
    Woestewoud
    can't wait to see next bug comming...

  5. #35

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    Een update van 8 uur smorgens tot in ieder geval 1600 nu. En wie weet hoeveel langer nog. Dat kan ook echt serieus alleen bij dit spel. Het begint iig te klinken alsof dr meer gesloopt wordt dan gefixt. Hoe moeilijk kan een update zijn?
    Never judge a book by its cover. Get to know people, they might end up surprising you!

  6. #36
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Kennelijk loopt het (weer eens) niet helemaal vlotjes met de update, misschien toch eens overwegen om het weer 's nachts te doen, als het gros van de spelers slaapt.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  7. #37
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mediva Bekijk Berichten
    Hoe moeilijk kan een update zijn?
    Da's heeeeeeeeeeeel moeilijk, blijkt steeds maar weer Als het probleem in de ijzermijn zit, laat maar gaan hoor, en gooi de boel weer online met die mijn.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  8. #38

    Ingeschreven
    May 2015
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Kennelijk loopt het (weer eens) niet helemaal vlotjes met de update, misschien toch eens overwegen om het weer 's nachts te doen, als het gros van de spelers slaapt.
    Ik ben voor!

  9. #39
    Community Management BB_Nanuq's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    198
    Wereld
    Woestewoud
    Hello Settlers,

    Our current website configuration is streamlined with all the rest of the TSO instances, so this is why we are following this pattern, but we do appreciate his remark and we will make sure to forward it to the web developers. We appreciate your patience.

    Regards,
    BB_Nanuq
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  10. #40

    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    Het is al meerdere malen gezegd hier op het forum, dat het de voorkeur heeft om het onderhoud 's nachts te doen. Telkens als er weer een update plaatsvindt loopt het weer uit.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.