Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 5 EersteEerste 1 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 50

Onderwerp: [Feedback] Changelog 24.01.2017

  1. #21
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Achja, bugs die in het "voordeel" van spelers zijn kunnen in no time gerepareerd worden, maar bugs die al jarenlang voor irritatie zorgen bv. de knipperende "spookfluister" en de onmogelijkheid om de muis te gebruiken voor c& paste, moeten we maar voor lief nemen
    Dat is dus precies de reden waarom ik geen enkele bug meer meld

    Het feit dat de bug al bekend was met het event ( op andere servers)
    En dat Bleubyte er op de nl server gewoon over zwijgt ( zoals gewoonlijk)

    Hier door gaan spelers er van uit dat alles in orde is waardoor ze het item ook gaan gebruiken, verhandelen enz.
    Vraag me toch echt af hoe ze denken dat ongedaan te maken?
    Of is zoals gewoonlijk het bleubyte probleem weer het probleem van de spelers geworden.
    Laatst gewijzigd door s-andman; 19-01-17 om 19:18.

  2. #22

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    "Een vergissing van de bank in uw nadeel, ga niet door start en collecteer geen 20k munten"

  3. #23

    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    70
    Wereld
    Woestewoud
    Ik sluit mij aan bij de vele verzoeken om die verkregen ijzermijn te behouden.
    Grts Aquarius.

  4. #24
    Community Management BB_Nanuq's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    198
    Wereld
    Woestewoud
    Dear Settlers,

    I am very sorry that this has affected the experience of many players, as it obviously also impacted the mood regarding this and maybe even future events. We will, of course, try to remedy this and improve on this aspect in the future, so it (hopefully) won't happen again. There is a very simple "switch" to toggle for this behavior in buildings and the arctic iron mine unfortunately, had it toggled the wrong way. The mine was never announced in such a way and we cannot let an unexpected feature like this stay in the game as it can have huge effects on the economy and future developments. We heard your wishes on this matter and have of course forwarded the longing for such a building or similar functionality to our developers, even though we cannot promise anything yet.

    We are very glad so many participated in the Xmas event and hope you had many more fun experiences and rewards, other than the arctic iron mine, but maybe you got enough iron from your mine in the past few weeks to ease the pain a bit. And guys, I'd like to thank all of you. Posting in English is a good way for me to understand you all better. We will make sure that improvement will come and hopes that you can accept my apology.

    Regards,
    BB_Nanuq

    __________________________________________________ __________________________________________________ ________________


    Ik vind het jammer om te horen dat de wijziging zoveel invloed heeft op jullie spelbeleving en de wijze waarop jullie naar dit en eventuele toekomstige events kijken. We zullen uiteraard maatregelen nemen om dit in de toekomst te verbereren zodat het (hopelijk) niet meer gebeurd. Er is een makkelijke optie om dit gedrag van de gebouwen te veroorzaken en helaas stond dit bij de ijskoude ijzermijn verkeerd. We hebben de optie nooit op die manier bedoeld en gecommuniceerd. We hebben het moeten rechtzetten omdat het teveel effect heeft op de economie en toekomstige ontwikkelingen. We hebben echter wel naar jullie wensen op dit gebied geluistert en hoewel we niks kunnen beloven hebben we de wens voor zo'n vergelijkbaar gebouw wel doorgestuurd naar de ontwikkelaars.

    We zijn erg blij dat vele van jullie hebben meegedaan aan het Kerstevent en we hopen dat jullie met veel plezier de andere beloningen hebben ontvangen. Wellicht dat je in de tussentijd voldoende ijzererts hebt kunnen mijnen om de pijn een beetje te verzachten. En ik wil jullie graag bedanken voor de moeite die jullie er in stoppen om in het Engels te reageren, dat zorgt ervoor dat ik jullie beter begrijp. We zullen er voor zorgen dat het verbeterd en ik hoop dat jullie mijn verontschuldiging accepteren.

    Groeten,

    BB_Nanuq


    Vertaald door MOD_Snorrebaard
    Laatst gewijzigd door MOD_Seddrinth; 20-01-17 om 19:59.
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  5. #25
    MM006's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud
    superblij met gestapelde avo's!
    had de nieuwe gildemarkt ook wel verwacht in deze changelog, is er bekend wanneer die komt?

  6. #26

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Februari ergens

  7. #27
    s-andman's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    164
    Wereld
    Woestewoud
    Simpel gezegd wederom doen we niks jullie feedback

    Daarbij zijn het nou niet echt de grondstoffen van waarde die beinvloed worden qua economie.
    Het grote voordeel zit heel ergens anders in met name.
    Laatst gewijzigd door s-andman; 21-01-17 om 12:21.

  8. #28

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Een submissie van "Mysterieus en anoniem Dreigement" is aangepast zodat het past bij de level 53 vereisten. dat begrijp ik op lvl53 is het moelijk om een houthakker of iets dergelijks te doen
    en hoe zit het dan met de missie "het kompas" daarin is de laatste missie ook, een arabisch avontuur doen?

  9. #29
    TIPEX
    nope ze hebben de missie van zwaarden veranderd naar damaszwaarden ipv platinazwaarden

    die ali spelen is hetzelfde gebleven wsl omda tj lotje kunt aanpakken zekers

  10. #30

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    dat kan inderdaad, maar een ls moeten kopen/krijgen om een missie te kunnen voltooien.... hmmmmmm....
    aan de andere kant is er wel behoorlijk wat XP te verdienen met juist die ventures, dus op lvl 53 zou je dan veel te hard gaan.
    Dus ik hoop wel dat die ali's erin blijven voor de juiste balans.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.