Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 19 van de 19

Onderwerp: [Event] Welke nieuwe generaal kiezen? (kerstevenement 2016)

  1. #11
    TIPEX
    14k edels en binnekort heb je elke coa

  2. #12

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Zo denk ik er ook over. En zoals eerder aangehaald, begin maar te sparen dmv excelsior (snel) en inlogbonus (traag).

  3. #13

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herpa_Derpa Bekijk Berichten
    Gezien de reactie die ik terug kreeg van de support ben ik ook niet de enige met die deze mening deelt, maar wel de enige die er veder zijn mond over open trekt jammer genoeg.
    Dan nog: niet BB's probleem.

  4. #14

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Het klopt inderdaad dat uw keuze niet veranderd kan worden door het ondersteuningsteam Herpa_Derpa. Maar de Kampioenen van Anteria komen binnenkort in de shop, dan kan u de Kampioen die u liever wilt alsnog aankopen.

    Verder is het zo dat iedereen zelf een overwogen keuze kon maken door gebruik te maken van de testserver, daar waren alle Kampioenen beschikbaar waardoor vergelijking met elkaar ook mogelijk was. De testserver is open voor iedereen.

    Met vriendelijke groeten

    Het Mod_team

  5. #15

    Ingeschreven
    Nov 2014
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mediva Bekijk Berichten
    De sims die je hebt gerund, waren al beschikbaar voor de keuze. De meningen van de spelers die jij gelezen hebt, waren gebaseerd op sims. De getallen die ze daar zagen.
    Als jij had willen weten welke gen het beste voor jou was, had je die sims ook kunnen runnen voor je keuze, maar jij besloot dit niet te doen. En misschien zou je eens het glas half vol moeten zien en half leeg.

    Met Anslem bespaar je nog steeds op KM dan met de oude generaals alleen. Misschien niet zo veel als met Vargus of nusala (zoals jij nu denkt) maar km kan nog steeds goedkoper met anslem dan zonder anslem. Ik kan het weten, heb hem ook. En ik gebruik wel de sim en heb mn guides op hem aangepast. En het verschil is niet bepaald verwaarloosbaar. Mijn vriend heeft vargus. We spelen dezelfde avos en runnen onze eigen sims. En aan het eind van het avo, is er niet veel verschil in ons verlies. Maar het verschil tussen een avo zonder of met hem, is veel groter.

    En misschien dat je toch sneller toe bent aan ali dan je dacht. En als je dan Nusala hebt alleen, was je waarschijnlijk ook niet blij geweest. Hoewel je daar nu misschien meer aan hebt. Anslem is een generaal voor de lange termijn. Net als Vargus. Als je alleen geinteresseerd bent in doodgooien, had je idd voor de enige gen moeten gaan die dood meer nut heeft dan levend. Maar zeker niet voor ali geschikt is.
    Ik vind het heel aardig van je dat denkt te weten wat ik de wel of niet gedaan heb en wat ik schijn te denken, maar je hebt het compleet bij het verkeerde eind en net als je vorig reactie gaat ik daar weinig woorden aan verspillen want discussiëren op zon manier zet geen zoden aan de dijk.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Fjuka Bekijk Berichten
    Verder is het zo dat iedereen zelf een overwogen keuze kon maken door gebruik te maken van de testserver, daar waren alle Kampioenen beschikbaar waardoor vergelijking met elkaar ook mogelijk was. De testserver is open voor iedereen.
    En dat is ook precies waar ik me niet in kan vinden, maar goed daar zullen de meningen altijd wel over verschillen ben ik bang, ik heb in elk geval mijn menig en feedback gegeven, wat er meer gedaan wordt is veder niet aan mij.

  6. #16

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herpa_Derpa Bekijk Berichten
    En dat is ook precies waar ik me niet in kan vinden, maar goed daar zullen de meningen altijd wel over verschillen ben ik bang, ik heb in elk geval mijn menig en feedback gegeven, wat er meer gedaan wordt is veder niet aan mij.
    Zou u ook kunnen aangeven waarom u zich daar niet in kan vinden?

    Alvast bedankt
    Mod_Fjuka

  7. #17
    ccdej2012's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Breda
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Pfff Je krijgt iets gratis en voor niets... een generaal die beter is dan wat je nu al hebt aan generaals.... je mag zelf nog eens kiezen welke je wilt.. en nog blijven mopperen....

    Gelukkig zijn er ook mensen tevreden met dingen die ze gratis krijgen....

  8. #18

    Ingeschreven
    Nov 2014
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Fjuka Bekijk Berichten
    Zou u ook kunnen aangeven waarom u zich daar niet in kan vinden?

    Alvast bedankt
    Mod_Fjuka
    Dat kan ik zeker, ik hoop dat het niet te veel tekst is, maar wellicht dat het helpt het andere geklaag op een laag pitje te houden als ik een wat minder beknopte reactie geef.

    Voor mijn persoonlijk, voor andere kan ik niet spreken maar het lijkt mij dat meer mensen dat hebben, is dat een kwestie van tijd hebben of geen tijd hebben als de hoofdreden (de laatste maanden van het jaar zijn ook de drukste maanden van het jaar over het algemeen, feestdagen over het algemeen wat dat betreft). Mensen die werken en/of een opleiding volgen, wellicht ook voor het werk (in mijn geval meer het laatste, en ja ook gewoon tussen kerst en nieuw jaar), zullen dus ook in het algemeen weinig tijd over hebben om veel te kunnen testen op een test server en dan ook nog hun dagelijkse ding te doen op de normale server. Persoonlijk heb ik al amper tijd in het weekend, en zit vaak te studeren met de Settlers op de achtergrond zodat ik elk geval wel vooruit blijf gaan in grondstoffen en levels, voor het kerst-event aan ben ik zelfs een week of 2/3 niet aanwezig geweest om diezelfde reden.

    En om tijdens de opleiding op een PC te kijken naar de settlers test server (waar ik met javascript of PhP/MySQL bezig ben) is ook niet echt een geslaagde poging geweest, het schijnt dat flashplayer het niet zo heel fijn te vind als je web-apps aan het schrijven/testen/draaien bent op de achtergrond

    Ik heb het wel geprobeerd daar ligt het niet aan, en daar komt de 2de reden, ik kan niet op de test server zitten en op de normale server want dan wordt flashplayer gek en gooit me er regelmatig uit of reageerde gewoon niet meer en/of crashed vrij snel. Dit komt waarschijnlijk ook omdat ik met webdesign etc bezig ben voor de opleiding thuis, maar ik hoor dat meer mensen daar wel last van hebben met maar 1 server dus daar kan niet echt een zinnige conclusie over trekken gezien mijn kennis over flashplayer zelf niet zo heel erg ver rijkt (instructie videos voor me opleiding kijken via flashplayer en setttles spelen gaat bv ook niet samen hier). Al moet ik wel zeggen dat het sinds de laatste flashplayer update een stukje beter gaat (youtube kijken of insturctie videos etc), zolang ik maar niet met tabbladen werk op de browser waar de settlers aan staat en dan moet ik het vaak ook doen in 2 verschillende browsers anders gaat het vaak alsnog mis.

    En als laatst en minst belangrijke reden, voornamelijk omdat tijden en verwachtingen veranderen, is er van mij als gamer nog nooit verwacht een test server te betreden om een keuze te kunnen maken over een item/object of iets anders op een live game server bij nieuwe toevoegingen. Vaak heb ik ze wel gebruikt om dingen te testen voor de huidige game meta, zoals men dat tegenwoordig zo mooi noemt, maar dat is redelijk wat anders want die meta is gebaseerd op ervaringen op een live game server en wordt dan uitgewerkt op een test server als het al lang en breed beschikbaar is op de live server. Bij de meeste games die ik gespeeld heb was er in de meeste gevallen, op een paar uitzondering na waar in de meeste gevallen later ook excuses voor aan geboden is, altijd voldoende informatie beschikbaar om een keuze te maken op basis van een changelogs/devblogs/patchnotes en/of andere vormen van communicatie van de ontwerpers/producenten zelf.

    In mijn ogen is een test server om te kijken of iets klaar is voor een live server, problemen te verhelpen en op te sporen die wellicht in de ontwikkeling en interne tests over het hoofd zijn gezien, of om problemen die niet je niet kan voorspellen door onverwachte resultaten van een stuk code af te vangen (of een stress test in het geval van grotere online games maar dat is hele ander koek). Ik ga al een tijdje mee in de game wereld, dus kan ik mij ook goed voorstellen dat de meningen op dat gebied sterk uiteen zullen lopen, maar dat is waar ik altijd test servers voor gebruikt heb en ook verwacht werd te gebruiken (in het geval van een tester status) bij grote updates om zo te zorgen dat er op de live server geen grote probleem zijn als die verandering in een live omgeving worden gezet.

    Ik zou er nog wel meer over willen zeggen, maar ik ben bang dat het dan alleen maar veder uitloopt in een jij dit of jij dat discussie, dus laat ik het hier veder maar bij. Feedback of commentaar leveren wordt helaas vaak gezien als gezeur en geklaag hoe goed of slecht je het ook formuleert, en met dat soort discussie komen we ook geen stap veder.
    Laatst gewijzigd door Herpa_Derpa; 21-01-17 om 00:59.

  9. #19

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Er was een ontwikkelaarsdagboek beschikbaar met info over de 3 nieuwe generaals, er was duidelijk aangegeven dat eens de beslissing in de kalender genomen was deze definitief was. De niet-gekozen generaals komen binnenkort beschikbaar voor edelstenen. Dat is het besluit en dat zal het ook blijven.

    We hebben nota genomen van alle feedback, maar willen toch vragen terug te keren naar het oorspronkelijke onderwerp van dit topic. Alle nieuwe posts die daar niet aan voldoen na deze post zullen daarom ook verwijderd worden.

    Met vriendelijke groeten
    Mod_Fjuka

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.