Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 19

Onderwerp: [Event] Welke nieuwe generaal kiezen? (kerstevenement 2016)

  1. #1
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud

    [Event] Welke nieuwe generaal kiezen? (kerstevenement 2016)

    Ik was een beetje forums aan het lezen om welke generaal ik zou kiezen aan het einde van dit kerstevenement en dit was mijn conclusie uit alle verhalen.

    Nusala - voor 'oude' avonturen
    Anslem - voor Kleermaker avonturen
    Vargus - voor Ali avonturen

    Maar uiteraard ben ik erg benieuwd of mijn conclusie de juiste is en ook naar jullie mening over de generaals.

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    my home ofc
    Berichten
    926
    Wereld
    Woestewoud
    voorlopig is men op de test server het met je eens, voor de gebruikers van de gidsen van evil_J hij gaat verder werken met Vargus

  3. #3
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Als je Nusala inzet als dood loop "MMA" zoals ik vaak de MMA's gebruik dan sluit mijn speelstijl ook voor KM en ALI beter aan bij Nusala.
    De meeste vergelijkingen gaan uit van het killen van een kamp in 1 wave en dan klopt de bovenstaande conclusie. Speel je avo's lekker over meerdere dagen met x keer 1 R MMA aanvallen dan kan nusala een meerwaarde hebben voor je. Wil je snelheid in je avo's dan zou ik voor Vargus gaan aangezien die in sommige gevallen gelijk of beter is dan majoor. dan kan je dus in theorie met 3 majoors aanvallen wat wel lekker snel gaat

    Het is deze keer echt kiezen voor je eigen speelstijl of zoals KingofLeon aangeeft rekening houden met je gidsen maker.

    Ik hoop dat ze later in de shop komen voor haalbare aantallen gems (ook voor de niet betalende spelers) of nog beter in de epische voorwerpen sectie, en dan mogen ze best erg veel bonenstaken gaan kosten. Mocht dit niet gebeuren dan is het te hopen dat iedereen de voor hem/haar beste keus maakt.

    Ondanks mijn lvl 61 en het vrijwel alleen spelen van Ali's ga ik toch voor Nusala.

  4. #4
    Carleo
    Anslem is een slechte keuze, heeft maar 150 eenheden!!!
    Laatst gewijzigd door Carleo; 01-01-17 om 21:54.

  5. #5

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    wauw, jij bent goed geïnformeerd

  6. #6

    Ingeschreven
    Nov 2014
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb veel topics gelezen over de Kampioenen en erg lang gedacht over wat me keuze zou worden, in eerste instantie had ik mijn keuze op Nusala staan omdat ik zelf nog geen MMA's/VET's heb en ook pas net me eerste majoor. Maar omdat men erop bleef staan dat Anslem zo goed zou zijn in sprookjes, heb ik op het laatste moment Anslem gekozen, omdat sprookjes de richting is die ik uit wil en lang niet zo ver weg is voor mij als Ali's.

    Nu ik wat met Anslem heb kunnen spelen nu de feestdagen etc voorbij zijn en Nusala & Vargus door de sim heb kunnen halen met een paar wiki guides er naast, krijg ik steeds meer een zure nasmaak over mijn keuze. En vind ik het erg jammer dat ik die niet recht kan zetten via support of andere wegen, en later dit jaar dus gewoon lekker kan kijken naar een kampioen in de handelaar die ik liever had gehad (en ook niet kan betalen voorlopig, want ze zullen ook vast erg duur worden) wist ik wat ik nu weet over deze kampioenen.

    Erg jammer dat dit zo onduidelijk was allemaal, en de verschillen dus best groot zijn in sommige gevallen als je creatieve bent met je aanvals mogelijkheden en dood loop generaals.

  7. #7

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Alle info die werd gegeven is door SPELERS gegeven.
    De ene speler was erg objectief, waar de ander weer subjectief was.

    Ik heb bijvoorbeeld een speler in mijn gilde ge-adviseerd om Nusala te kiezen, daar zij veel KM's speelt. (zonder blocks nog wel).
    Dit was voor haar de beste keuze, ook achteraf blijkt dit zo te zijn.
    Hoe men erbij kwam dat Anslem goed is voor KM, geen idee... zou kunnen, maar ik zag dat anders

    Ikzelf ga voor de ali's, dus koos voor Vargus. Hoewel Anslem ook had gekunnen, maar dat was een persoonlijke afweging.

    Nu kan je dus ook nooit en te nimmer support aanspreken op jouw (slechte?) keuze, daar er voldoende info voorhanden was op diverse fora, die een weloverwogen keuze tot stand konden brengen.
    Dat er nu achteraf spijtoptanten zijn, daar kan BB ook niets aan doen.

    Enige advies dat ik je kan geven: blijf lekker edelsteentjes sparen dmv inlogbonus en excelsiormissies, zo kom je vanzelf een keer aan je MMA's en andere kampioenen.

  8. #8

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb Anslem gekozen. En ik ben level 64 nu, speel alle avo's, ook KM. En ik heb geen spijt van mijn keuze.
    Anslem is op dappere kleermaker vooral goed in sector 3. Een kamp die ik voorheen weghaalde met een wave met 200B en 165R in de tweede, doet anslem nu in 1 keer met maar 125R verlies. Ook andere kampen halveert ie het verlies zowat.

    Geen enkele generaal is goed op alle kampen, maar elk heeft wel zn specifieke nut op bepaalde kampen. En welke generaal de beste is voor jou, hangt af van jouw speelstijl. Blind varen op een tekst als Anslem is goed in KM, Vargus in Ali, is gewoon je eigen schuld. Want het was zeker geen feit, maar iemands mening.
    Alle sims waren ook voor de keuze beschikbaar. En als je een goed overwogen keuze had willen maken, had je je daar beter wat meer verdiept voor je een keuze moest maken.
    Never judge a book by its cover. Get to know people, they might end up surprising you!

  9. #9

    Ingeschreven
    Nov 2014
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mediva Bekijk Berichten
    Blind varen op een tekst als Anslem is goed in KM, Vargus in Ali, is gewoon je eigen schuld. Want het was zeker geen feit, maar iemands mening.
    Alle sims waren ook voor de keuze beschikbaar. En als je een goed overwogen keuze had willen maken, had je je daar beter wat meer verdiept voor je een keuze moest maken.
    Ik heb ook zeker niet blind gevaren op basis van de informatie zoals die vermeld staat door de OP, zoals ik zei in de eerste zin heb ik veel gelezen over dit onderwerp, mss heb je die zin over het hoofd gezien ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Nu kan je dus ook nooit en te nimmer support aanspreken op jouw (slechte?) keuze, daar er voldoende info voorhanden was op diverse fora, die een weloverwogen keuze tot stand konden brengen.
    Dat er nu achteraf spijtoptanten zijn, daar kan BB ook niets aan doen.
    Die weloverwogen keuze moest gebaseerd worden op de meningen van andere, en het probleem met een menig van een ander is dat die altijd zal verschillen van je eigen mening. Het is ook vrij normaal dat belangrijke informatie over nieuwe speeltjes veel al verstrekt wordt door de producent van het product, en niet door de community die het spel speelt, want misinformatie is makkelijker te krijgen dan juiste informatie en daar zijn veel game-studios al vaker mee op hun plaat gegaan en die doen dat dus ook niet meer en produceren liever zelfs videos tegenwoordig met voldoende tekst en uitleg om enige onduidelijkheden uit de weg te helpen.

    Daarom ben ik ook van mening dat dit wel rechtgezet zou moeten kunnen worden, maar zoals dat met meningen gaat zullen de mensen die hier geen last van hebben gehad daar een compleet andere mening over hebben.

    Gezien de reactie die ik terug kreeg van de support ben ik ook niet de enige met die deze mening deelt, maar wel de enige die er veder zijn mond over open trekt jammer genoeg.

  10. #10

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    De sims die je hebt gerund, waren al beschikbaar voor de keuze. De meningen van de spelers die jij gelezen hebt, waren gebaseerd op sims. De getallen die ze daar zagen.
    Als jij had willen weten welke gen het beste voor jou was, had je die sims ook kunnen runnen voor je keuze, maar jij besloot dit niet te doen. En misschien zou je eens het glas half vol moeten zien en half leeg.

    Met Anslem bespaar je nog steeds op KM dan met de oude generaals alleen. Misschien niet zo veel als met Vargus of nusala (zoals jij nu denkt) maar km kan nog steeds goedkoper met anslem dan zonder anslem. Ik kan het weten, heb hem ook. En ik gebruik wel de sim en heb mn guides op hem aangepast. En het verschil is niet bepaald verwaarloosbaar. Mijn vriend heeft vargus. We spelen dezelfde avos en runnen onze eigen sims. En aan het eind van het avo, is er niet veel verschil in ons verlies. Maar het verschil tussen een avo zonder of met hem, is veel groter.

    En misschien dat je toch sneller toe bent aan ali dan je dacht. En als je dan Nusala hebt alleen, was je waarschijnlijk ook niet blij geweest. Hoewel je daar nu misschien meer aan hebt. Anslem is een generaal voor de lange termijn. Net als Vargus. Als je alleen geinteresseerd bent in doodgooien, had je idd voor de enige gen moeten gaan die dood meer nut heeft dan levend. Maar zeker niet voor ali geschikt is.
    Never judge a book by its cover. Get to know people, they might end up surprising you!

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.