Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: avontuur voor 4 personen

  1. #1
    MM006's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud

    avontuur voor 4 personen

    Misschien vinden meer spelers het een leuk idee voor ontwikkelaars om eens een 4 persoons avontuur te maken? We hebben dit jaar al een hoop nieuwe, leuke avo's gekregen met bv excelsior. Eigenlijk vind ik het enige wat nog 'ontbreekt' een nieuw avontuur, wat voor 4 spelers is.
    Ik weet dat er diverse scenario's zijn voor 4 mensen, maar scenario's worden niet vaak gespeeld en een 4 persoons scenario geeft eigenlijk geen mogelijkheid tot een ls voor low levels/nieuwe spelers in je gilde (omdat zij heel hun eigen gedeelte van het avo moeten doen). Daarbij hebben de scenario's ook een redelijk magere loot, wat voor mensen vanaf level 40 toch niet meer zo bijzonder is, laat staan voor de hogere levels.
    Is het geen idee om derhalve een nieuw episch avo te maken, voor 4 personen, zodat het voor zowel degene die het avontuur start lucratief en leuk kan zijn, bv door de ls op handel te verkopen of te ruilen, maar ook de loot zelf. Voor low levels in een gilde is t ook lucratief, met name doordat er gelijk 3 mensen mee kunnen liften, ipv 2.
    Ik denk dat zelf aan een episch avo, wat nu nog wel vaak gespeeld wordt door mensen tot ongeveer lvl 55. Dergelijke avo's hebben wel een goede verhouding troepenverlies/beloning.

  2. #2

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Die scenario's voor 4 personen ken ik niet. Weet wel dat er coop avonturen zijn voor 4 personen. Er zitten 2 nadelen aan deze coop avonturen:
    Loot is niet aantrekkelijk
    Je zit erg afhankelijk van je tegenstanders, wat betekend dat je geen gewoon avo ernaast kan spelen soms.

    echte 4 speler avo's maken, zoals nu alle avo's werken, dat is geen optie. Wordt LS verkoop alleen maar makkelijker van.


    Oplossing: Maak coop avo wat aantrekkelijker in de loot (vooral met events).
    Maak een aparte openstaand avo catagorie mogelijk (je eigen avo, LS avo en coop avo tegelijk kunt spelen) Betekend dus wel dat je altijd maar 1 coop tegelijk kan doen. Maakt dat wat minder uit als je langer over een coop doet omdat iemand niet aanwezig is, of ff een foutje maakt en daardoor niemand meer verder kan.

  3. #3
    MM006's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud
    sorry, bedoelde ook coop ipv scenario natuurlijk

    ik vind het zelf geen probleem als ls verkoop eventueel makkelijker zou worden. Meer handelactiviteit is ook meer community activiteit
    Laatst gewijzigd door MM006; 21-12-16 om 21:39.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Voor een 4-speler avo is een hele simpele oplossing mbt ls(-ruil)
    Als voorbeeld: pak een 2e dief, speel het avo en geef de ls aan speler 2.
    Speler 2 geeft op zijn/haar beurt de ls aan speler 3, waarna speler 3 de ls geeft aan speler 4. Speler 4 speelt dan de laatste 2e dief en geeft de ls aan speler 1, waarna het kringetje rond is.
    Zo heb je allemaal 2 loots en ben je toch lekker bezig met 4 spelers.
    Dit kan je uiteraard uitbreiden naar (zeer) veel meer spelers, naargelang er animo is.

    Wat betreft verkoop van 1 ls en weggeven van de andere 2, zie ik er weinig meerwaarde in.
    De avonturen zijn nooit bedoeld als zijnde ls-weggeef, dan wel -verkoop, maar als 3-SPELER avonturen waar men met zijn 3-en tegelijk kan spelen op 1 avo.
    Dat het zo met lootspots is geëvolueerd is een bijkomstigheid.
    Lijkt me ook dat de lag bij een 4-speler avontuur niet te harden is
    Laatst gewijzigd door copycat; 22-12-16 om 11:28.

  5. #5
    MM006's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud
    Jammer dat je geen meerwaarde van een nieuw avo ziet. Verder lagt een coop voor 4 spelers niet. Enfin, ik wacht op positieve reacties

  6. #6

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    41
    Wereld
    Woestewoud
    +1 ErwinR55

  7. #7

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    idd... +1 voor Erwin's herhaalde idee (is al eens ge-oppert).
    Dat mag best eens worden aangepast, die loots voor coops.

  8. #8
    Community Management BB_Nanuq's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    198
    Wereld
    Woestewoud
    Hello MM006,

    This is a very interesting idea. If you can, please have a chat with one of the mods and provide a detailed explanation of the suggestion. In addition, it would be best if we get more people notice and maybe comment how much they like the idea.

    Regards,
    BB_Nanuq
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  9. #9

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MM006 Bekijk Berichten
    Jammer dat je geen meerwaarde van een nieuw avo ziet. Verder lagt een coop voor 4 spelers niet. Enfin, ik wacht op positieve reacties
    Coop lagged wel degelijk, meteen vanaf begin (als je tenminste meteen je mede-spelers uitnodigt).
    Maar goed, we dwalen af van het doel van het topic.

    MM006, schrijf jij even een (der) Mod(s) aan?
    Laatst gewijzigd door copycat; 23-12-16 om 16:27.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.