feedback : ik was rond op dag 4 (had wel verb prov en recepten al) bij de winkel dus uitdaging : 0/10
raar genoeg overall een dikke 9/10 want dit biedt meer interactie op community level.
ik bvb werp nu mijn or inkomsten naar gildeleden die nog dingen nodig hebben en dat helpt de teamgeest.
enige kritiek zoals gewoonlijk : wanneer brengt bb eindelijk een client based game uit dat inplugt in de tso db ipv verder te spartelen binnen de limitaties van een browsergame ?
het moet voor bb en ubisoft toch niet zo moeilijk zijn om een framework op te zetten met pluggable engines voor nichegames als dit zodat je een downloadable upgrade kan presenteren en gezien je alles onder controle hebt maak je dat interessant met virtueel spul als bvb een paar edelputten, een 0-50 mogelijkheid als op test met wat een gemiddelde lvl 50 nodig heeft om ietwat te draaien en een reeks gebouwen waar je enkel in de upgrade een scheepswerf kan bouwen met allerlei schepen , x aantal eilandjes ontdekken en bebouwen per speler etc etc.
simpel gezegd, lastig gedaan maar a) tis wat ze doen, b) tis een win-win voor vaste speler en bedrijf c) alvast het concept van tso heeft mobiele en zelfs augmented reality mogelijkheden...