Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2 3 4 5 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 42

Onderwerp: [Feedback] Dev Diary Christmas Event 2016

  1. #31

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    thanks BB_nanuq

  2. #32
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Nanuq Bekijk Berichten
    Hello Settlers,

    I simply want to state that we are aware of the issue and are working on it. Once resolved, you will be made aware via the forums of the possible fixes that comes with it. We apologize for the inconvenience and appreciate the patience.

    Thanks,
    BB_Nanuq
    Toch nog maar even de stand van zaken, want het werken aan het probleem wil maar niet echt lukken geloof ik:
    3 setjes pakjes gemaakt, nog over 6 gemberkoekjes, 19 klokken en 169 zuurstokken. Ik zoek 2x pd en vind dan alle items.
    Handel is geen optie, 500 graniet bv voor een gemberkoekje is me toch echt te gortig, net zo min als in het gilde regelen, want daar zijn ze nog zeldzamer dan manuscriptrecepten.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  3. #33

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben er al aan uit, laat die prestaties links liggen.
    Als ik ze zou doen zou het me nog 80 kado's opleveren, hetgeen niet opweegt tegen de grondstoffen die het kost op handel, om die rotte paar kado's te maken in je stadhuis...
    Uiteraard zijn er de OCD-ers die alle prestaties willen hebben en dat begrijp ik volkomen, maar het is nu al het 3e jaar op rij dat dit mis gaat.
    Opgeven is dus wel een optie

  4. #34

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    0 klokken (=-25), 110 stokken (=+85), 32 koekjes (=+7), nog 9!!! (=18-27x zoekrondes) dagen te gaan om te zoeken. vandaag 4e pakket kunnen maken.
    Ik zie vooralsnog geen problemen. Zeker niet als Qwerty nog een paar meer klokken vind en het 1:1 met gemberkoekjes gewisseld zou kunnen worden

    Laatste paar dagen moet een hele grote meerderheid het wel kunnen halen als ze lief voor elkaar 1:1 handelen. Maarja, ik kan er ook niks aan doen dat er een graai cultuur heerst . Tis en blijven toch den Hollanders he.

  5. #35

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Opper ik: Alle Varkens kiezen dan ook voor de Generaal Varreke (Vargus)

  6. #36

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    ik ga voor Vargus

  7. #37

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud
    Alle prestaties (op deurtjes na) gehaald en ik kies voor Vargus, na het luisteren van de voors en tegens op de chat.

    Dus ook van mede-varken Copycat

  8. #38
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Is er wat veranderd aan de ijskoude ijzermijn?
    De nieuwe die ik vandaag uit het deurtje kreeg telt namelijk niet op bij mijn ander ijzermijnen maar staat er naast als aparte mijn. Naam en omschrijving zijn gelijk.

  9. #39

    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Ja bij alle gespeelde avo's geen kado ontvangen. Niets over gelezen.. maar kan wat gemist hebben. wat is hier eigenlijk de lol van?

  10. #40

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Het is toch algemeen bekend dat dit event geen dootjes geeft bij het spelen van avo's? Behalve die speciale kerst avo's.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.