Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 42

Onderwerp: [Feedback] Dev Diary Christmas Event 2016

  1. #11

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TIPEX Bekijk Berichten
    Je kan nog steeds de twee shop Kerst avonturen spelen.
    Als je het avontuur voltooid voor het event volledig gedeactiveerd wordt,
    krijg je nog steeds speciale event gerelateerde items zoals Cadeautjes als beloning.


    betekent dit dat je tussen 5 en 12 januari met die 2 avonturen nog steeds kans hebt op pakjes in de loot?
    Hallo TIPEX,

    het klopt dat met de gestolen slee en red het kerstfeest u ook tussen 5 en 12 januari nog kans maakt op cadeautjes in de loot.

    Met vriendelijke groeten,
    Mod_Fjuka

  2. #12

    Ingeschreven
    Nov 2015
    Locatie
    Overal en Nergens
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Is het misschien een idee om de schade en accuracy van de generaals te vermelden aangezien dit ook een niet te verwaarlozen eigenschap van ze is?

  3. #13
    Moderator
    Ingeschreven
    Oct 2016
    Berichten
    112
    Wereld
    Woestewoud
    Op het Engelse testforum zijn een aantal interessante berichten geplaatst door BB_Alex, die over de nieuwe ontwikkelingen in het spel gaan.
    http://forum.tsotesting.com/threads/...ll=1#post43659

    We hebben het belangrijkste bericht zo goed mogelijk en vrij vertaald en hopen dat het helpt bij uw keuze straks bij het kiezen van 1 van de 3 nieuwe generaals.

    BB_Alex schreef:

    De categorie “aanvallend” is bedacht om de vaardigheden en eigenschappen duidelijker te onderscheiden. Vargus, Nusala en Anslem hebben unieke eigenschappen. De generaals zij eigenlijk een test voor een vaardigheidsboom voor generaals. Zo zullen we kunnen ontdekken wat technisch redelijk is en wat er verbeterd moet worden aan de weergave. We krijgen zo ook een duidelijk beeld wat de vaardigheden voor invloed hebben op de balans in het spel.

    Gedurende de ontwikkeling zijn we een belangrijk punt tegengekomen. Er is een behoefte voor een extra verdeling om een betere weergave en een betere balans te vinden van de vaardigheden van de verschillende generaals zonder dat we de diversiteit zouden verliezen van de vaardigheden. De extra verdeling was de troepencategorie.

    Devensief (schadepunten)
    Recruten Militie, Soldaten, Elite soldaten, Zwaardvechters, Bereden zwaardvechters

    Offensief (schade)
    Boogschutters, Grote Bogen, kruisbogen, Scherpschutters, Gepantserde scherpschutters

    Snel (Eerste slag)
    Cavalerie, Ridders, Bereden scherpschutters

    Zwaar geschut (Laatste slag, veel schade)
    Kanonnen,Bestormer

    Deze verdeling is ook bruikbaar voor vijandelijke troepen. Daarbovenop geeft het ook een mogelijkheid om de weergave tijdens het strijdverslag te verbeteren.
    In aanvulling daarop was het nodig om een van de twee vaardigheden te hernoemen. Valt eerst het zwakte doelwit aan werd “Flanken”. Qua functionaliteit veranderde er niks en de naamsverandering maakt de tekst en de afbeelding makkelijker. De 2de vaardigheid omgevingsschade bleef.

    Tijdens de testfase waren de ontwikkelingen nog bezig en zijn ze nog veranderd. Er waren nog andere zaken waar we rekening mee hebben gehouden. Alle drie generaals zijn opnieuw gebalanceerd misschien zelfs eigenschappen zoals schadepunten, nauwkeurigheid, schade, initiatief, de troepencapaciteit en misschien zelfs hun vaardigheden zijn aangepast. (Flanken (=Valt eerst zwakste troepen aan), omgevingsschade). Hoe de definitief geworden is zullen we moeten afwachten.

    Veel spelplezier!

    BB_Alex

  4. #14

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    87
    Wereld
    Woestewoud
    Er zullen negen verzamelitems, die twee items herbergen, op je eiland verschijnen elke keer als er een nieuwe zoekopdracht komt.

    Bovenstaande regel kom ik tegen in de beschrijving van het Kerstevent. Toch heel vreemd dat ik na 2 rondes zoeken en alles vinden pas op 28 items sta i.p.v de verwachte 36. Heel vreemd, toch ?

  5. #15

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Ik had er net 12, 40 in totaal met 2x zoeken en alles vinden. Dus de eerste keer moet ik er 8 hebben gehad.

  6. #16
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Het aantal items heb ik nooit geteld, maar na 4x zoeken is de stand bij mij :10 klokken, 14 koekjes en 44 zuurstokken. Geen probleem als het ene item wat moeilijker te krijgen is als het andere, maar dit vind ik eerlijk gezegd wel erg uit balans.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  7. #17

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Dank jullie wel voor het opmerken Excalibura8888 en ErwinR55,

    naar aanleiding van jullie posts oa is dit verder uitgezocht en heeft er een update plaatsgevonden in het ontwikkelaarsdagboek met wat meer uitleg erover.


    Met vriendelijke groeten
    het Modteam

  8. #18

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Het aantal items heb ik nooit geteld, maar na 4x zoeken is de stand bij mij :10 klokken, 14 koekjes en 44 zuurstokken. Geen probleem als het ene item wat moeilijker te krijgen is als het andere, maar dit vind ik eerlijk gezegd wel erg uit balans.
    Deze onbalans is er altijd geweest, u kan dit oa door te handelen of samen te werken met vrienden meer balanceren.


    Met vriendelijke groeten
    Mod_Fjuka

  9. #19
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Er is toch iets niet helemaal in orde met de verdeling. Op het uk-forum is de zaak in onderzoek en spelers wordt gevraagd te blijven melden wat ze aan items binnen krijgen

    With the new data gathered over the weekend, we're again investigating this issue. You can aid us by updating any of the relevant threads with your running total of Christmas collectibles e.g. "have XX Candy Canes, XX Gingerbread, XX Bells".
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  10. #20

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    zie je wel

    dit is mijn balans tot nu toe: http://forum.thesettlersonline.nl/th...2500#post32500

    Ik heb pas 1 mandje kunnen maken

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.