Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 18

Onderwerp: Cake Day Celebration

  1. #1
    Community Management BB_Nanuq's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    198
    Wereld
    Woestewoud

    Cake Day Celebration

    Dear settlers,

    The Netherlands is famous for its Appelflap, Appeltaart, Bossche Bol etc. Which is your favorite cake and whom among your in-game friends deserves a delicious slice of it? A small gesture of appreciation for constantly buffing your island or inviting you to loot spots?

    Happy Cake Day!
    BB_Nanuq
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Beste settlers,

    Nederland staat bekend om Appelflap, Appeltaart, Bossche Bol enz. Wat is jouw favoriete gebak en wie van je ingame vrienden verdient een heerlijk stuk ervan? Een klein gebaar van waardering voor het constant buffen van je eiland of je uitnodigen voor lootspots?

    Happy Cake Day!
    BB_Nanuq

  3. #3

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wil het hele huidige modteam en ook alle mods uit het verleden bedanken met een stuk red velvet cake om er samen een gezellige chat voor iedereen van te maken.

    Dank jullie wel allemaal,

    Mod_Fjuka

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    108
    Wereld
    Woestewoud
    ik gooi dr een eigen gemaakte tulbandcake in.

    boter, suiker, vanillesuiker, ei, cakemeel en n beetje melk.
    goed mixen, daarna in een tulbandvorm gieten, en lekker ouderwets op t vuur zetten. Zo'n 1,5 uur later vuur uit, af laten koelen, uit de vorm halen en smullen maar!

    Niet speciaal voor iemand, maar gewoon voor iedereen die lekkere trek heeft :-).

    Tsae Dran!

  5. #5

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    367
    Wereld
    Woestewoud
    Mon Chou taart, Mokka taart, Dulce de Leche Taart, Limoen Taart....
    Help Ik kan Niet kiezen, dan allemaal maar, genoeg voor alle gildeleden van Tandria en vrienden.
    Gezellig... Kom allemaal langs !!

  6. #6

    Ingeschreven
    May 2015
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Zou graag alle gilde leden van Maltezer Ridders (MR) op een stukje cake willen trakteren daar zij mij helpen.
    Het is een zeer behulpzaam gilde.
    Voor alle hulp BEDANKT.

  7. #7
    Pleuny's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zou graag kachelpieper en PistolePaultje willen bedanken met een heerlijk stuk Oranjekoeke (fries gebak).
    Dank jullie voor al jaren speelplezier, voor alle hulp en samenwerking.

    daarnaast al onze gilde leden voor de gezelligheid!




    Laatst gewijzigd door MOD_Fjuka; 26-11-16 om 12:34. Reden: afbeeldingen zichtbaar gemaakt

  8. #8

    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    357
    Wereld
    Woestewoud
    Ik geef graag verschillende taartjes aan alle spelers in het spel, zodat iedereen wat te smikkelen heeft En natuurlijk ook aan alles mods en aan BB-Nanuq

  9. #9

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    kachelpieper zal het wel het kennen, heerlijke rijstevlaai met slagroom, vlaoj oet mestreech
    Laatst gewijzigd door MOD_Fjuka; 26-11-16 om 21:42. Reden: afbeelding zichtbaar gemaakt

  10. #10

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Sibculo
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    mijn favoriete taart is natuurlijk lekkere appeltaart en ik vind dat settler_bb74 een groot stuk verdiend. Hij is erg behulpzaam in ons gilde en dus ook voor mij. :-)
    brugman55

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.