Zou graag reageren maar er is geen interesse in wat in Vlaanderen leeft. Bedankt Nanuq
Zou graag reageren maar er is geen interesse in wat in Vlaanderen leeft. Bedankt Nanuq
Ik zou graag Webjutter willen belonen met een Zeeuwse bolus, omdat hij en ik al jarenlang aan elkaar gewaagd zijn en elkaar scherp houden :-)
Beste SerFerd,
om het goed te maken bied ik u in naam van het modteam een stuk flantaart van bij de bakker in Meerbeek aan. En ook wat in België leeft heeft onze interesse natuurlijk.
Met vriendelijke groeten,
het Mod_Team
Ik kan niet iedereen trakteren, maar wil iedereen zeker aanraden om eens de superlekkere en echte brabantse worstenbroodjes te proberen!!
http://prntscr.com/dchk0c
Laatst gewijzigd door m_verstraeten; 27-11-16 om 20:49.
lekkere tulband met kersen voor me hele gilde mm3 leden haha en natuurlijk setters zelf de redakcie
Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.
Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.
Dear Settlers,
I enjoyed reading your favorite cakes and who you will be sharing it with. I hope that we're always this active in the forums.
Thanks,
BB_Nanuq