Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 18 van de 18

Onderwerp: Cake Day Celebration

  1. #11

    Ingeschreven
    Jun 2015
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Zou graag reageren maar er is geen interesse in wat in Vlaanderen leeft. Bedankt Nanuq

  2. #12

    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    70
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zou graag Webjutter willen belonen met een Zeeuwse bolus, omdat hij en ik al jarenlang aan elkaar gewaagd zijn en elkaar scherp houden :-)

  3. #13

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Beste SerFerd,

    om het goed te maken bied ik u in naam van het modteam een stuk flantaart van bij de bakker in Meerbeek aan. En ook wat in België leeft heeft onze interesse natuurlijk.



    Met vriendelijke groeten,

    het Mod_Team

  4. #14

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud

    Brabant de gekste!!

    Ik kan niet iedereen trakteren, maar wil iedereen zeker aanraden om eens de superlekkere en echte brabantse worstenbroodjes te proberen!!
    http://prntscr.com/dchk0c
    Laatst gewijzigd door m_verstraeten; 27-11-16 om 20:49.

  5. #15

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    hoofddorp
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    lekkere tulband met kersen voor me hele gilde mm3 leden haha en natuurlijk setters zelf de redakcie

  6. #16
    Community Management BB_Nanuq's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    198
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Fjuka Bekijk Berichten
    Beste SerFerd,

    om het goed te maken bied ik u in naam van het modteam een stuk flantaart van bij de bakker in Meerbeek aan. En ook wat in België leeft heeft onze interesse natuurlijk.



    Met vriendelijke groeten,

    het Mod_Team
    Flan cake is something that I would like to try. With a soda, this will definitely be a welcome addition to the afternoon tea.
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  7. #17
    Community Management BB_Nanuq's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    198
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door m_verstraeten Bekijk Berichten
    Ik kan niet iedereen trakteren, maar wil iedereen zeker aanraden om eens de superlekkere en echte brabantse worstenbroodjes te proberen!!
    http://prntscr.com/dchk0c
    Now we're talking! this might not be a cake, but I like sausages, specially with bread. This looks nice.

    Thank you for sharing.
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  8. #18
    Community Management BB_Nanuq's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    198
    Wereld
    Woestewoud
    Dear Settlers,

    I enjoyed reading your favorite cakes and who you will be sharing it with. I hope that we're always this active in the forums.

    Thanks,
    BB_Nanuq
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.