Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: [Gebouw] Episch Erf

  1. #11

    Ingeschreven
    Sep 2015
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marco_polo_1984 Bekijk Berichten
    Lijkt me wel, ik viel van mijn stoel van het lachen. Die hele epische erf is een grap. Neemt meer plaats in dan verbeterde gebouwen en produceert minder. Dus waarom zou je er uberhaupt al eentje willen hebben?
    Omdat een Erf wel iets minder produceerd, maar als voorbeeld Water:

    Erf (max): 11.600 met buf (x 100%): 23.200
    Mijn verb. watermolen (met goeie plaatsing): 2600 (lvl 6) met buf (x 100%): 5400

    Zeg dat je dan 4 verb. watermolens (minimaal) moet hebben vs erf. 4 verb. watermolens kosten 9600 Edelstenen, en een erf 0. Dus voor spelers met die weinig of geen edels kopen is dit wel een goeie.

  2. #12

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zoek een goede uitleg van een optimale werking van het episch erf. Hoe werkt dit.
    Misschien ligt het aan mij (w.s. wel) maar ik kan een uitleg/handleiding
    niet vinden.

    Bijvoorbaat mijn dank

  3. #13
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud
    niet echt een uitleg
    zelf gebruik ik hem om tekorten (menu ) op te vangen totdat ik mijn economie op orde krijg.
    voor de rest gebruik ik het om vooraaden op te bouwen in de opslag
    .

  4. #14
    TIPEX
    ° episch erf:
    dit gebouw krijg je 1x uit sneeuwwitje (laatste belevenis uit de campagne van de slechte koningin) nadien krijg je elke keer (tot 35x) een blauwdruk om je episch te verbeteren

    het gebouw heeft 3 productieketens die je tegelijk kunt laten produceren
    voor elke keten heb je 7 keuzes
    - tarwe planten
    - tarwe oogsten
    - water produceren
    - meel produceren
    - brood bakken
    - bier brouwen
    - paarden fokken

    op maximale capaciteit produceert elke gekozen productie 50 eenheden van die grondstof, dit betekent dat de gekozen lopende productie iets hoger ligt dan 8 vergelijkbare productiegebouwen (je kan wisselen in je gekozen producties en zo enorm veel bouwvergunningen uitsparen, als je ervoor kiest om dit gebouw continu dezelfde grondstof per slot te laten produceren kan je dus in totaal 24 equivalente gebouwen vervangen)

    noot: de vergelijkbare gebouwen zijn verbeterde versie als deze bij invoering van het episch erf al bestonden

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.