Iedereen weet dat de settlers online een gratis game is, iederen weet ook dat als niemand ook maar 1€ aan het spel besteed het gauw gedaan met het spel de servers draaien nu eenmaal niet op lucht, ik heb er dus meer dan eens geld in gestoken, betaal per slot ook voor games bij Intertoys.

Ik heb inmiddels al mijn edelsteen putten leeg en kom om in de edelstenen, ik heb nagenoeg niks anders meer nodig dan de GS die ik via handel of avoturen kan verkrijgen.
Mijn punt is de beloning van 100 edelstenen, daar zit ik dus echt niet meer op te wachten, kristalen daar in tegen wel
zou het nou niet heerlijk dat er een mogelijkheid is om te kiezen tussen die weekelijkse inlog bonus van 100 edelstenen of een ( X aantal kristals, te bepalen door BB )
kan eenmalig de keuze bepalen en mocht je later van gedachte veranderen het tegen betaling van edelstenen weer kan resetten (zoals bij de ondekkers en zijn boekjes) de mogelijkheid om te resetten enkel mogelijk tijdens de weekelijkse beloning
of gewoon weekelijks een optie van deze week wil ik kristal volgende week weer edelstenen, het kan voor beginners ook best aantrekkelijk zijn.

evengoed denk ik dat er rijke stinkerds zat in de game zijn die zeker niet meer op die 100 edelsteten per week zitten te wachten

hopelijk genoeg support voor dit of een variant ervan