Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: [Event] Halloween prestatie > lvl 56 Gezegende verdediger

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud

    [Event] Halloween prestatie > lvl 56 Gezegende verdediger

    Kan iemand mij uitleggen hoe wij worden geacht deze prestatie te voltooien terwijl je pas bij level 56 glinsterend water kunt maken?

    Voor de duidelijkheid: ik zie 2 prestaties getiteld "Gezegende verdediger", de laatste kan ik dus niet voltooien en zou m.i. niet getoond moeten worden.

    screen shots

    adult photo hosting

  2. #2

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Hengelo
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dmmh77 Bekijk Berichten
    Kan iemand mij uitleggen hoe wij worden geacht deze prestatie te voltooien terwijl je pas bij level 56 glinsterend water kunt maken?

    Voor de duidelijkheid: ik zie 2 prestaties getiteld "Gezegende verdediger", de laatste kan ik dus niet voltooien en zou m.i. niet getoond moeten worden.
    wat dacht je van niet ? deze gollem komt niet op je eiland je zou natuurlijk altijd de grondstoffen naar een 56+ kunnen sturen en zijn gollem vernietigen

    in elk event zit wel iets waardoor je als "lager level"moeite hebt om een prestatie 100% te krijgen of gewoon niet kunt halen

  3. #3

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo Dmmh77,

    Alle Halloween prestaties worden aan iedereen getoond, en het klopt dat lagere levels niet alle prestaties zullen kunnen voltooien, maar dit heeft te maken met dat er ook uitdaging voor de hogere levels nodig is. Het spel en dus ook dit event dient voor alle levels aantrekkelijk te zijn.
    Ik hoop dat u wat met de uitleg bent.

    Met vriendelijke groeten,
    Mod_Fjuka

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Calimer0 Bekijk Berichten
    wat dacht je van niet ? deze gollem komt niet op je eiland
    nee, zoveel was me duidelijk, dat de golem niet op mijn eiland kwam
    Dat is dus ook de crux hè.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Calimer0 Bekijk Berichten
    je zou natuurlijk altijd de grondstoffen naar een 56+ kunnen sturen en zijn gollem vernietigen
    Dat gaat hem niet worden; de waterflesjes zijn helaas niet te verhandelen.

    in elk event zit wel iets waardoor je als "lager level" moeite hebt om een prestatie <snip> gewoon niet kunt halen
    Nou, nee dus; ik ben iets langer dan een jaar lid en alle vorige events heb ik 100% de prestaties gehaald.
    Daarin zaten ook prestaties die ik vanwege mijn level niet kon uitvoeren.

    Het is geloof ik zo dat mensen nu voor de eerste keer prestaties te zien krijgen die ze met de beste wil van de wereld niet kunnen voltooien.
    Voorheen was dat dacht ik niet zo.
    Het valt niet alleen mij op, maar ook mijn gildegenoten maken opmerkingen over deze niet af te ronden prestatie.
    Aan het eind van het event staan de prestaties bij deze personen dus waarschijnlijk ook niet op 100%.

    PS: ik snap natuurlijk dat er prestaties zijn voor hogere levels, en dat lagere levels die niet kunnen voltooien is ook logisch. Wat niet logisch is dat er prestaties getoond worden aan personen die deze toch niet kunnen afronden.

  5. #5

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    63
    Wereld
    Woestewoud
    op het einde van het evenement staan alle prestaties op 100% wat je ook gedaan hebt.

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mirtane Bekijk Berichten
    op het einde van het evenement staan alle prestaties op 100% wat je ook gedaan hebt.
    ok, nou laten we het hopen.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.