Hoi,
van de week had ik deze.. Echt superhandig die google skills van mij, zo wist ik half waar het over ging (want: jammer dat wat ik gevonden had dan weer niet klopte)
Zouden jullie daar wat mee willen doen?
Fijn!![]()
Hoi,
van de week had ik deze.. Echt superhandig die google skills van mij, zo wist ik half waar het over ging (want: jammer dat wat ik gevonden had dan weer niet klopte)
Zouden jullie daar wat mee willen doen?
Fijn!![]()
Hallo Ilere,
dank u wel voor het melden, het probleem is doorgegeven naar de ontwikkelaars.
Met vriendelijke groeten,
Mod_Fjuka
Dit zou er gedaan moeten worden volgens wiki:
Upgrade three cooper mine on level 4
Upgrade three iron mine on level 3
Upgrade one gold mine on level 5
Sell 1.500 trading with others players
Sell 1.500 trading with others players
Sell 1500 trading with others players
Alleen is de ijzermijn niet "three" maar 1 in het echtdus eentje bouwen/upgraden naar 3.
De missende tekst is dus: Bouw/upgrade een kopermijn naar lvl 4 (of misschien 3 mijnen, maar begin eens met 1)
Weet bij god niet wat te doen om deze opdracht af te kunnen maken
Bedankt voor de geen welke dit heeft uitgedokterd kan ik hem ook afmaken
3x Kopermijn naar Lv4 Thx Rampire![]()
Laatst gewijzigd door Arnoldus_; 04-11-16 om 20:32.
Hello Settlers,
The solution for this issue will be addressed on our latest change log which will be applied on 15th of November. Click >here< to be directed to it. Maybe there are other issues that are covered there that you're interested to know about.
Thanks,
BB_Nanuq
Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.
Vrije Vertaling:
Hallo Settlers,
De oplossing van dit probleem komt aan bod in ons laatste veranderinglog welke doorgevoerd wordt op 15 November. Klik >hier< om ernaar te gaan. Misschien zijn er nog andere problemen die daar nog genoemd worden die je interessant vindt.
Alvast bedankt,
BB_Nanuq