Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Chat hapert

  1. #1

    Ingeschreven
    Apr 2016
    Berichten
    68
    Wereld
    Woestewoud

    Chat hapert

    De chat hapert voor mij (en meerdere gilde leden). Het lijkt een paar minuten stil en dan ineens krijg ik in 1 keer alle berichten van de afgelopen minuten binnen.

    Ook openen de avo-chats niet altijd.

  2. #2
    MM006's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud
    haperende chat heb ik vanavond ook even last van gehad idd

  3. #3

    Ingeschreven
    Apr 2016
    Berichten
    68
    Wereld
    Woestewoud
    Nog meer chat plezier:

    - Handel chat is leeg
    - Bij lootspots verschijnt er geen avo chat
    - Bij mij staat er nog mijn avo chat van mijn Dappere Kleermaker, hoewel ik al weer 2 avo's verder ben.

    Refresh gedaan:

    - 3 tabbladen: Fluister, Nieuws en 1 avo chat
    - Na 1 bericht zetten in het avo chat verdween deze chat meteen... Geen gilde chat, geen hulp, geen wereld chat....

    Nog een refresh en alles lijkt er nu weer te zijn, maar ik ben offline voor fluisters blijkt. Maar ik durf het niet aan om nog een keer te refreshen, straks ben ik mijn gilde chat weer kwijt

  4. #4

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    141
    Wereld
    Woestewoud
    Kan zijn dat de cript te langzaam erover doet of blijft hangen . In firefox ))
    Als u merkt dat indrukken van de knop Doorgaan hetzelfde dialoogvenster weer doet opkomen, zal het langer laten uitvoeren van het script u niet helpen; het zal Firefox alleen maar langer laten hangen. Als u Firefox echter normaal kunt gebruiken na het indrukken van Doorgaan, dan heeft het script wellicht alleen wat extra tijd nodig om te voltooien.

    Firefox vertellen dat het script langer moet worden uitgevoerd:

    Typ about:config in de adresbalk en druk op Enter.
    De about:config-waarschuwingspagina ‘Dit kan in overtreding zijn met uw garantievoorwaarden!’ kan verschijnen. Klik op Ik aanvaard het risico! om door te gaan naar de pagina about:config.
    Zoek in de pagina about:config naar de voorkeursinstelling dom.max_script_run_time en dubbelklik hierop.
    Typ 20 in bij de vraag Voer integerwaarde in.
    Druk op OK.

    Nu scripts langer mogen worden uitgevoerd, zult u de vraag wellicht niet langer ontvangen.

    Als u de vraag nog steeds ontvangt (of als deze weer wilt zien), kunt u de voorkeursinstelling naar de standaardwaarde terugzetten.

    Typ about:config in de adresbalk en druk op Enter.
    De about:config-waarschuwingspagina ‘Dit kan in overtreding zijn met uw garantievoorwaarden!’ kan verschijnen. Klik op Ik aanvaard het risico! om door te gaan naar de pagina about:config.
    Zoek in de pagina about:config naar de voorkeursinstelling dom.max_script_run_time.
    Klik erop met de rechtermuisknop en kies Herinitialiseren.

    Helpt ook vaak bij flash problemen Internet Explorer weet ik niet maar zal ongeveer het zelfde recept zijn
    Laatst gewijzigd door Hildegardis; 18-12-16 om 18:59.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.