Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Voor mijn nieuwe roman...

  1. #1

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud

    Voor mijn nieuwe roman...

    Beste Settlers, zojuist had ik een "wow" moment, dat bracht mij op het idee om hier, op het forum, dit bericht te plaatsen.

    Ik ben de schrijfster van de roman De Nacht dat de Sterren Dansten. Het boek wordt (zeer) goed ontvangen, en het verlangen om een nieuw boek, het vervolg, te schrijven, groeit...

    Voor mij is inloggen op settlers een ontsnapping uit deze vreemde, gekke, volledig doorgedraaide wereld.. Inmiddels ben ik op level 50, dus ik ontsnap regelmatig...

    Het vervolg... In dat "wow" moment kreeg ik een idee voor één van de verhaallijnen; wie zijn de spelers van settlers?
    Volgens mij hebben wij, "de trouwe spelers", iets gemeenschappelijks in onze karakters...
    Ik weet niet of het mij zal lukken, maar het lijkt mij prachtig om zodoende de wereld vanuit een ander perspectief te laten zien...

    Ik begrijp uiteraard dat een deel van jullie uiterste discretie verlangt, en die krijg je ook; in mijn roman zal ik je naam niet vermelden.
    Maar ik begrijp ook dat andere spelers het juist leuk vinden als ik hun echte naam vermeld in het boek... Dat kan ook.

    Wat wil ik weten?
    Ik wil gewoon een goed, eerlijk beeld van jou, als mens. Ik hoef niet te weten waar je woont etc... Wie ben jij?!
    Contact is per email.
    Het lijkt mij dat zes spelers voldoende zijn, drie mannen en drie vrouwen, het liefst in mijn leeftijdsgroep; 45-60.

    Mijn mail is: denachtdatdesterrendansten@gmail.com

    Wie weet...

    Thank you,

    Chantal (Shantah)
    www.vipassanaweb.nl

  2. #2
    TIPEX
    dnekd at we allemaal een een bejte gek zijn, d een al wa tmeer den andere, en verslaafd aan dit spel, voor ons allemaal een vlucht en rustoord van de echte wereld

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.