Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: [Feedback] Halloween 2016 - Dev Diary

  1. #1
    Community Management BB_Nanuq's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    198
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] Halloween 2016 - Dev Diary

    Hi Settlers,

    I'm excited to hear your feedback to our newest Dev Diary for our Halloween 2016 event. We hope to hear your thoughts about it and thank you in advance.

    Regards,
    BB_Nanuq
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2
    MM006's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud
    Ik kijk er net als veel gildeleden naar uit. Ik heb echter nog twee vraagjes:
    1. De missie reeks 'de vergetenen', krijgt iedereen deze reeks, of moet je hiervoor een bepaald level hebben? Welk level?
    2. Mijn vraag omtrent pompoenvelden is nog niet beantwoord, in het draadje van de sneak peak van halloween event. Is het correct dat je nog pompoenen kunt oogsten na de eerste verwijderfase? Of stopt dit net als pompoen uit schatzoektochten na de eerste verwijderfase (8 november)?

    Looking forward, but at the moment i have two questions:
    1. The event quest chain "The forgotten", is this for every one, or only for players who have reached a certain level? Which level would that be?
    2. My question about the pumking fields in the thread sneak peak halloween event, hasnt been replied yet: Is it possible to harvest pumkins from your fields between removal phase en full deactivation? Or is this not possible anymore after first removal phase (8 november)?

  3. #3

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    Is it correct the Improved Deerstalker will still be only 2x as fast, compared to the 3x as fast Improved other buildings people would expect (as seen on the test server)?

  4. #4

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MM006 Bekijk Berichten
    Ik kijk er net als veel gildeleden naar uit. Ik heb echter nog twee vraagjes:
    1. De missie reeks 'de vergetenen', krijgt iedereen deze reeks, of moet je hiervoor een bepaald level hebben? Welk level?
    2. Mijn vraag omtrent pompoenvelden is nog niet beantwoord, in het draadje van de sneak peak van halloween event. Is het correct dat je nog pompoenen kunt oogsten na de eerste verwijderfase? Of stopt dit net als pompoen uit schatzoektochten na de eerste verwijderfase (8 november)?

    Looking forward, but at the moment i have two questions:
    1. The event quest chain "The forgotten", is this for every one, or only for players who have reached a certain level? Which level would that be?
    2. My question about the pumking fields in the thread sneak peak halloween event, hasnt been replied yet: Is it possible to harvest pumkins from your fields between removal phase en full deactivation? Or is this not possible anymore after first removal phase (8 november)?
    vraag 1: no clue, je zou denken van wel...

    op vraag 2: het LIJKT of je na 1e removal fase nog kan oogsten, maar het wordt niet letterlijk/concreet gezegd.
    Als je het hele blok tekst leest, lijkt dat wel zo te zijn.

    Mod of CM mag uitsluitsel geven

  5. #5

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Haverrr Bekijk Berichten
    Is it correct the Improved Deerstalker will still be only 2x as fast, compared to the 3x as fast Improved other buildings people would expect (as seen on the test server)?
    Zoals het op het testforum staat x2. Dus de beschrijving klopt dan.
    Jammer, maar BB heeft een punt met te zeggen: is een verbeterd gebouw van een verbeterd gebouw.

  6. #6

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    IMPROVED FARM
    Trade: Not tradable


    should be: tradable

  7. #7

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MM006 Bekijk Berichten
    2. My question about the pumking fields in the thread sneak peak halloween event, hasnt been replied yet: Is it possible to harvest pumkins from your fields between removal phase en full deactivation? Or is this not possible anymore after first removal phase (8 november)?
    Beter begrijpend lezen:

    Is it possible to use items like the "Banshee's Scream" buff after Removal phase 1?
    You can use the buff in order to get more Pumpkins before the Removal Phase finishes. The buff effect will end and you won't be able to use these buffs any more after the event deactivation.

    What about remaining Pumpkin Cemeteries?
    Pumpkins remaining on each field, no matter if the fields have been built or if they are still in your Star Menu, will be converted to coins.



    En waarom zou het anders zijn dan andere jaren, pompoenen kan je blijven krijgen uit de veldjes tot de deactivatie van het complete event.

  8. #8
    MM006's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud
    Ik weet niet meer hoe t vorig jaar was Erwin, en de rest kun je op verschillende manieren interpreteren (kennelijk). Ik vind t er gewoon niet duidelijk genoeg staan.

  9. #9

    Ingeschreven
    May 2013
    Locatie
    somewhereovertheocean
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ErwinR55 Bekijk Berichten
    IMPROVED FARM
    Trade: Not tradable


    should be: tradable
    de verbeterde boerderij in het spel is ook verhandelbaar dus dat zou je idd denken.

  10. #10

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MM006 Bekijk Berichten
    Ik weet niet meer hoe t vorig jaar was Erwin, en de rest kun je op verschillende manieren interpreteren (kennelijk). Ik vind t er gewoon niet duidelijk genoeg staan.
    Beste MM006,

    Wij hebben het ontwikkelaarsdagboek nogmaals nagelezen, en daaruit concluderen we dat ook na de verwijderingsfase (periode 8/11-15/11) het nog mogelijk is pompoenen te oogsten.
    En uw andere vraag, over de missieketen, iedereen boven lvl 19 krijgt een eventmissieketen.

    Met vriendelijke groeten

    Mod_Fjuka
    Laatst gewijzigd door MOD_Fjuka; 18-10-16 om 10:17.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.