Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: [Overige] To be or not to be

  1. #1

    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud

    [Overige] To be or not to be

    Ik heb me heerlijk vermaakt met het spelen van de Sprookjescampagne uit de Excelsior
    Toch wil ik er bij deze op wijzen dat slakken noch spinnen insecten zijn .
    Voor diegenen die van mening zijn dat ik aan het muggenziften ben wil ik er op wijzen
    dat dat gezien het onderwerp onvermijdelijk is (muggen zijn immers wel insecten).
    Natuurlijk ben ik mij bewust dat velen bij BB als bezige bijen (wel insecten) gewerkt
    aan het tot stand komen van deze leuke nieuwe uitbreiding van het spel.
    En dat er verwarring kan ontstaan omdat we niet allen met dezelfde tong (geen insect)
    spreken .
    Maar ik zou toch zelf rood aanlopen als een kreeft (geen insect) bij het maken van zo'n
    foutje en het op prijs stellen als een luis (wel insect) in de pels mij daarop wees .
    Voorts ben ik als rattenvriend natuurlijk niet blij met het gebruik van termen als
    "Plaag" en "Uitroeien" met betrekking tot ratten (ook geen insecten) in meerdere
    Ventures van de Sprookjescampagne . Maar ben me bewust dat als we de wereld
    willen "Zuiveren" van het latent alom aanwezige "Rattisme" dat er dan nog een heel
    lange weg te gaan is .

    Veel plezier met "The Settlers Online"
    Guus Straub

  2. #2

    Ingeschreven
    Sep 2015
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guusstraub Bekijk Berichten
    Guus Straub
    (insect? or not?)

    Maar goed, wat betere research of algemene kennis zou wel op z'n plek zijn ja, net als bij die panfluit....

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.