Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: De Excelsior

  1. #1

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    De Veluwe
    Berichten
    42
    Wereld
    Woestewoud

    De Excelsior

    Als ik een boek probeer te maken, en op de paarse knop druk gebeurt er niks, en kan dan ook niet wegklikken.
    Log ik opnieuw in, dan zie ik dat hij het wel gedaan heeft. Maar om nou voor elke poging opnieuw te moeten inloggen
    lijkt me wat overdreven.

  2. #2

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    kunnen jullie De Exelsior niet loskoppelen zodat hij verplaatst kan worden zou stuk leuker zijn om je eiland in te richten erg me nu al aan de plek waar die hangt te bungelen

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    120
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb al de hele week hetzelfde probleem als korsakova,... als ik op de paarse knop druk gebeurt het ongeveer de helft van de keren dat ik even een zuchtje hoor,.. de klep van de oven gaat open en daarna gebeurt er niks meer en kan ik het venster ook niet sluiten,.... knoppen lijken wel te werken maar de enige manier om verder te komen is opnieuw opstarten,..... vanmorgen dus 4 x totaal opnieuw opgestart (ik stop de kristallen graag 1 voor 1 in de oven). Bij terugkomst blijkt het kristal wel gebruikt maar ik moet zoeken naar de prijs,......

  4. #4

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Beste Korsakova en DarylAnn,

    de techs zijn op de hoogte van het probleem, dit zal zo spoedig mogelijk opgelost worden. Een datum daarvoor kunnen we jammer genoeg nog niet geven.

    Met vriendelijke groeten

    Mod_Fjuka

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    120
    Wereld
    Woestewoud
    Vanaf vandaag nog maar 3 kristallen voor een dagmissie,..??!!
    beetje zuinig hoor,........... :-(


    (nog wel bedankt voor de reactie Mod_Fjuka)

  6. #6
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Nu een aantal spelers recepten voor allerlei boeken kunnen krijgen, en bibliotheken vol kunnen produceren: is het een ideetje om ze verhandelbaar te maken voor de ploeteraars onder ons?
    If you can't be with the one you love love the one you're with

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.