Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: Letter Writing Day Contest

  1. #21
    Community Management BB_Nanuq's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    198
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BriggiBedlam Bekijk Berichten
    To my very best friend Sir Robin,


    I thank you from the bottom of my heart for the entertainment you provided my friends, relieving them of their burden of gold and jewellery!

    The way you ambushed those merchants and nobles was a work of art! Killing their guards provided a lot of new work opportunity for the unemployed in the area.

    At first I was surprised and I must say a bit disappointed when I learned you didn't molest the women who accompanied my friends.

    Then I heard you reserved that treat for the men! I have heard your group described as Robin Hood and his merry men, I now see why. You certainly had "a gay old time"!

    Rest assured my good friend that I will repay you in kind. Already I have dispatched a dozen generals, all with a full complement of men, and all just as friendly towards men as you are.

    They will soon arrive to do battle with you and the cries of those of your men that do not perish immediately will be heard for a long, long time.

    I will of course be there to supervise the carnage and do honour to my name Bedlam. And a bedlam it will be!

    Blood and other bodily fluids will flow like rivers. It will be glorious!

    Yours sincerely,


    BriggiBedlam
    Hello BriggiBedlam,

    A very controversial letter indeed! I knew that "Merry Men" had a meaning I just didn't know what it was. Very funny indeed.

    Regards,
    BB_Nanuq
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #22
    Community Management BB_Nanuq's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    198
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pleuny Bekijk Berichten
    Hi Pleuny,

    This is a strong contender to the prize of 500 gems. Wonderful work!

    BB_Nanuq
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  3. #23
    Community Management BB_Nanuq's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    198
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Hi Copycat,

    Very well made. I can see the effort in making this letter. Thank you for sending your entry.

    BB_Nanuq

    (Ps. I deleted the duplicate post for this so our entries would be highlighted properly.)
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  4. #24
    Community Management BB_Nanuq's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    198
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PistolePaultje Bekijk Berichten
    Lieve Koopman van TSO,

    Wat bezoek ik U toch graag, als het kan elke dag weer.
    Mijn liefde voor U is met geen pen te beschrijven, het maakt mijn hart sneller doen kloppen.
    Ik krijg zweethandjes als ik met mijn muis richting Uw schatkistje ga en een zalig gevoel overvalt me als ik door uw categorieën blader.
    Uren blader ik rond in Uw koopwaar, zwijmelend bij de aanblik van al dat moois dat hopelijk ooit eens allemaal van mij zal zijn.
    En soms, heel soms, als ik zuinig gespaard heb,, als ik dan die ene grote aankoop doe, ontspringen de bloemen uit hun knop, zingen de vogels uit volle borst tot een euforisch gevoel mij meester maakt.
    Maar de teleurstelling is ook daar, keer op keer, als ik weer weg ga zonder wat bij U gekocht te hebben.
    Want de edelstenen komen maar eens per week met 100 tegelijk binnen, en de mooie dingen zijn prijzig voor een armzalige sloeber als ik ben.
    Maar ik weet dat op een dag, ooit, eens zal ik al de dingen bezitten die mij zo naar aan het hart zijn.

    Tot morgen lieve koopman, dan kom ik zeker weer even aan, en kan ik blijven dromen van al het moois wat U te bieden heeft.

    Pistolepaultje

    Greetings, PistolePaultje!

    You went "Oldschool" with this entry and I like it! Thank you for this entry. One of the top contenders yet!

    Regards,
    BB_Nanuq
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  5. #25

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    liefe moeder

    de tromelman heb wer gezlage
    we moete wer gaan
    nar het zlagvelt
    nar de doot
    de general befeelt

    meshien dat ik zpoedich nar huis kan
    tis de laatzte aanfal
    met de hulp van got
    sal het luken

    liev moedertje
    ik beloov je
    kom ik thuis sal ik beeter me bezt doen op shool
    dan wort ik general en hoev nied mer te zterfen

    daaaaaaaaag moedertje

    je soon jantje

  6. #26
    Community Management BB_Nanuq's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    198
    Wereld
    Woestewoud
    To the Settlers,

    You have shown me your creativity and hard work through your letters and I truly appreciate it. I would like to thank you for your entries. We are now closing the submissions for the "Letter Writing Day" contest. Please expect that the winner will be announced after we've decided on the best entry!

    I wish all the contestants luck!

    Regards,
    BB_Nanuq

    P.S

    Please give our contestants the appreciation that they deserve for their work and comment on them if you'd like!
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.