Oorspronkelijk geplaatst door
PistolePaultje
Lieve Koopman van TSO,
Wat bezoek ik U toch graag, als het kan elke dag weer.
Mijn liefde voor U is met geen pen te beschrijven, het maakt mijn hart sneller doen kloppen.
Ik krijg zweethandjes als ik met mijn muis richting Uw schatkistje ga en een zalig gevoel overvalt me als ik door uw categorieën blader.
Uren blader ik rond in Uw koopwaar, zwijmelend bij de aanblik van al dat moois dat hopelijk ooit eens allemaal van mij zal zijn.
En soms, heel soms, als ik zuinig gespaard heb,, als ik dan die ene grote aankoop doe, ontspringen de bloemen uit hun knop, zingen de vogels uit volle borst tot een euforisch gevoel mij meester maakt.
Maar de teleurstelling is ook daar, keer op keer, als ik weer weg ga zonder wat bij U gekocht te hebben.
Want de edelstenen komen maar eens per week met 100 tegelijk binnen, en de mooie dingen zijn prijzig voor een armzalige sloeber als ik ben.
Maar ik weet dat op een dag, ooit, eens zal ik al de dingen bezitten die mij zo naar aan het hart zijn.
Tot morgen lieve koopman, dan kom ik zeker weer even aan, en kan ik blijven dromen van al het moois wat U te bieden heeft.
Pistolepaultje