Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Troepenvolgorde in een generaal graag logisch sorteren

  1. #1

    Ingeschreven
    Apr 2016
    Berichten
    68
    Wereld
    Woestewoud

    Troepenvolgorde in een generaal graag logisch sorteren

    Is het mogelijk om te zorgen dat de troepen die aan een generaal zijn toegewezen logisch gesorteerd worden?

    Als ik nu met de muis over een generaal ga dan is het compleet willekeurig in welke volgorde de troepen staan.
    Misschien staan de recruiten vooraan, misschien niet. Misschien staan de elite soldaten vooraan, of de kanonnen.

    Het zou heel prettig zijn als dit standaard gesorteerd wordt: eerst de recruiten, dan de boogschutters, dan de militia, etc, etc.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Edit: Ik moest beter lezen....
    Laatst gewijzigd door copycat; 28-08-16 om 01:19.

  3. #3

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Beter leren lezen Copycat

    Hij heeft het over ingevoegde troepen in een generaal op je eiland of avo als je mouse over doet over de tent.
    volgorde van de icoontjes wil nog wel eens verschillen, en dat is irri als je checkt of alles er in zit.

  4. #4

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo Theovv,

    ik zou u willen vragen printscreens toe te voegen zodat alle informatie ook duidelijk blijft na vertaling.

    Alvast bedankt

    Mod_fjuka

  5. #5

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    AH ja, datte...
    Is inderdaad op zijn minst apart te noemen, dat het elke keer anders staat.
    Zal bij het eerstvolgende avo ook wat prntscrns maken.
    Zou makkelijk moeten kunnen, want het wisselt altijd. Heel consequent in zijn wispelturigheid

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Theovv Bekijk Berichten
    Is het mogelijk om te zorgen dat de troepen die aan een generaal zijn toegewezen logisch gesorteerd worden?

    Als ik nu met de muis over een generaal ga dan is het compleet willekeurig in welke volgorde de troepen staan.
    Misschien staan de recruiten vooraan, misschien niet. Misschien staan de elite soldaten vooraan, of de kanonnen.

    Het zou heel prettig zijn als dit standaard gesorteerd wordt: eerst de recruiten, dan de boogschutters, dan de militia, etc, etc.
    inderdaad, erger ik me ook dood aan

    hetzelfde geldt overigens voor de troepenvolgorde in kampjes in avonturen, ook zo irritant.

  7. #7

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    zullen we een online spreadsheet hosten met puntjes ter verbetering/ feature requests?
    op lang niet alles komt feedback namelijk...

  8. #8
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dmmh77 Bekijk Berichten
    zullen we een online spreadsheet hosten met puntjes ter verbetering/ feature requests?
    op lang niet alles komt feedback namelijk...
    Er bestaat zo'n topic, is sticky maar hopeloos gedateerd.

    http://forum.thesettlersonline.nl/th...ate-30-07-2013

    De mods geven regelmatig aan dat ze suggesties doorgeven aan het devteam. Wanneer zij meteen in een sticky topic die suggesties vermelden zou een goede verbetering zijn om op de hoogte te blijven
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  9. #9

    Ingeschreven
    Apr 2016
    Berichten
    68
    Wereld
    Woestewoud
    Beetje late reactie, maar toch hier nog de afbeeldingen:

    Eerst cavalerie, dan elite

    Eerst elite, dan cavalerie


    2 keer hetzelfde avontuur gespeeld, 2 keer de generaal op dezelfde plek met zelfde troepen... maar wel in een compleet andere volgorde


Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.