Het viel me op toen ik door de onderwerpen keek, dat er geen enkele keer 4-op-1-rij tussen staat. Nu denk ik dat dat een onvermijdelijk forum spel is om te hebben op een forum. Nu heeft een vriend van me in een ander spel het principe op anno-online op het forum gezet. Ik hoop dat er wat mensen in zijn voor 4-op-1-rij!!!
Speelveld:
|_|_|_|_|_|_|_|
|_|_|_|_|_|_|_|
|_|_|_|_|_|_|_|
|_|_|_|_|_|_|_|
|_|_|_|_|_|_|_|
|_|_|_|_|_|_|_|
Hoe werkt het?
Kopiëer de post van degene die de beurt voor je heeft gedaan. Of als het spel is geëindigd het lege speelveld wat hierboven te vinden is.
Vervang een "_" door een "x" of een "o".
Als iemand gewonnen heeft, zal zijn/haar naam op de ranglijst hieronder komen te staan, met de plek voor de naam, en het aantal keer dat die speler gewonnen heeft achter de naam.
Je kan uiteraard met meerdere spelers en meerdere letters spelen, hou er wel rekening mee dat de letter die je gebruikt even groot is als de "_".
Aangezien iedere MOD wel van speler plagen houdt, mag de MOD bepalen welke richting er voor het spel gebruikt word. Dit zijn de mogelijkheden: naar links, naar rechts, naar boven of naar onder.
Veel plezier!!
Belangrijk: Als er iemand gewonnen heeft, stuur dan een privé bericht naar me, zodat ik de ranglijst kan aanpassen!
TSO-NL 4-op-1-rij ranglijst na 0 spellen.
- Gelijkspel
- leeg veld nr 2
- leeg veld nr 3
- leeg veld nr 4
- leeg veld nr 5
- leeg veld nr 6
- leeg veld nr 7
- leeg veld nr 8
- leeg veld nr 9
- leeg veld nr 10