Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 29

Onderwerp: [Feedback] Change log 23.08.2016

  1. #1
    Community Team Old_BB_Amta's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2016
    Berichten
    112
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] Change log 23.08.2016

    Dear Settlers,

    Please leave your comments about the latest change log in this thread.

    BB_Amta
    Laatst gewijzigd door BB_Amta; 08-08-16 om 16:42.

  2. #2

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    i See no improvement whatsoever in sorting the generals, which was one of the main issues to begin with.
    It's a mess, seems that BB-devs botched up another new feature
    It almost seems like they forgot to do anything to the "type" sorting, it's the same (at least for the generals) as standard.

    Never mind the "z" in the searchbar, it does nothing

  3. #3

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    The sorting filters doesn't work!

    My generals are a total mess. The generals are mixed and stay mixed, nothing of the same type stands togeter. Despite all the options I tried in the upperleft menu (normal, Date, Type etc). It is even so worse that the Marshalls (PVP gens) are between my normal gens and I can't geth them out of there.

    The 'Snelle koerier' is standing between my explorers. That was befote the update and it's still standing there. You can see that in the last image.

    This update is useless!

    Normal


    Type


    Amount


    Snelle koerier and the marshalls between the normal gens
    Laatst gewijzigd door Kolkkie; 23-08-16 om 11:29.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    And there you go, Kolkkie used the same filters and the order of the generals is completely different???
    So the general-sorting is definitely not working properly.
    On the plus-side: the Grimm Reapers are in order

  5. #5
    TIPEX
    er ijn gen uren van chatstart zichtbaar http://prntscr.com/c9ekgl

  6. #6

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Generaals zijn gesorteerd op alfabetische volgorde naast een vaste volgorde:

    Vaste volgorde:

    Speciale generaals (majoor, mma, vladje, etc)
    Normale generaals
    Speciale ontdekkers (kabouter, snelle etc)
    Normale ontdekkers
    Speciale geologen (guitige, etc)
    Normale geologen

    Dat zijn de catagorien (ik heb geen pvp gens, dus weet niet waar die zich bevinden, maar lijkt erop dat die bij de normale generaals staan aan eerdere screenshots te zien?)

    In elke onderlinge catagorie kan je dus zelf de volgorde bepalen door het beessie een naam te geven!
    Volgens mij bij gelijknamige beessies, geldt datum van aanschaf als eerste sorteer voorwaarde.
    Letop, volgorde past zich pas na een refresh aan!
    Laatst gewijzigd door ErwinR55; 23-08-16 om 21:32.

  7. #7

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TIPEX Bekijk Berichten
    er ijn gen uren van chatstart zichtbaar http://prntscr.com/c9ekgl
    Dat is geen fout, dat is oplossings vermogen van hoog niveau, problem is solved toch
    Er worden geen verkeerde tijden meer weergegeven, dat was de klacht

  8. #8

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ErwinR55 Bekijk Berichten
    Generaals zijn gesorteerd op alfabetische volgorde naast een vaste volgorde:

    Vaste volgorde:

    Speciale generaals (majoor, mma, vladje, etc)
    Normale generaals
    Speciale ontdekkers (kabouter, snelle etc)
    Normale ontdekkers
    Speciale geologen (guitige, etc)
    Normale geologen

    Dat zijn de catagorien (ik heb geen pvp gens, dus weet niet waar die zich bevinden, maar lijkt erop dat die bij de normale generaals staan aan eerdere screenshots te zien?)

    In elke onderlinge catagorie kan je dus zelf de volgorde bepalen door het beessie een naam te geven!
    Volgens mij bij gelijknamige beessies, geldt datum van aanschaf als eerste sorteer voorwaarde.
    Letop, volgorde past zich pas na een refresh aan!
    Ben me daar gek! ik ga mijn gens, die hun naam zuurverdiend hebben, niet allemaal hernoemen omdat BB de zaak weer eens verprutst.
    Ze fixen het maar. Gewoon soort bij soort, als ik voor "Type" kies. (Wat die bepaalde sorteerwijze ook betekend!)
    Dus niet zoals nu: een gen is een gen, een geo een geo en een OR een OR.... waarom verschillende soorten (types) gens als er geen onderscheid in gevonden kan worden om ze te sorteren?

  9. #9

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Never mind the "z" in the searchbar, it does nothing
    Ziet er naar uit dat de letters B, E, R totaal geen invloed hebben op de filtering van de heren en dame.
    De Z geeft bij mij alleen nog 2 uitzonderingen weer (en alle (ervaren/onverschrokken) ontdekkingsreiZers), en dat zijn alleen de icoontjes waarvan ik de naam zelf aangepast heb (vandaar dat die bij jou ook niks doet copycat, neem aan dat jij iedereen een andere naam hebt gegeven?)

    letter filteren werkt voor overige icoontjes wel prima.
    Laatst gewijzigd door ErwinR55; 23-08-16 om 22:05.

  10. #10

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Ben me daar gek! ik ga mijn gens, die hun naam zuurverdiend hebben, niet allemaal hernoemen omdat BB de zaak weer eens verprutst.
    Ze fixen het maar. Gewoon soort bij soort, als ik voor "Type" kies. (Wat die bepaalde sorteerwijze ook betekend!)
    Dus niet zoals nu: een gen is een gen, een geo een geo en een OR een OR.... waarom verschillende soorten (types) gens als er geen onderscheid in gevonden kan worden om ze te sorteren?
    Je kan ze ook een nummer geven voor hun wel verdiende naam, hij sorteert eerst op nummer

    Dus bijv
    01 copykitten
    02 copydog
    03 copycat
    04 copyright
    05 copy etc

    tis een compromis, iedereen heeft wel wat op te merken aan de nieuwe sortering :P
    maargoed, ik snap je punt :P

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.