Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: [Verzoek] Weghalen map elementen

  1. #11

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Oldenzaal, Overijssel, Nederland
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Hier loop ik nu ook tegen dit probleem aan, zeker nu er steeds meer gebouwen bij moeten (komen) zeker om de missies voor die Elite wapens goed te krijgen.

    Als er nog meer missies bijkomen, dus meer gebouwen moeten plaatsen, dan moet dit wel kunnen.

    Tuurlijk is er nog wel ruimte, maar ik zie graag wat waar staat, het spel wil dat je regelmatig buffs gooit, en dan is het toch wel handig als je een bepaald gebouw kan vinden.

    Ik zeker nu het drukker wordt, toch meer weg kunnen halen, en ik wil daar ook best voor betalen.

  2. #12

    Ingeschreven
    Apr 2015
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    Heel vroeger, in de eerste versie's van setters kon je de setters de grond laten egaliseren. zou dit geen optie zijn om dat weer in te voeren? kan je tegen betaling van bijv. grondstoffen je setters eerst de grond laten egaliseren door struiken etc te verwijderen en de grond bouwrijp te maken ;-)

  3. #13

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Is een goed idee, zeker als je grote gebouwen wilt plaatsen, zoals prachtig huizen, loop je telkens tegen het probleem dat er net een dode boom, graspol of andere ongemakken in de weg staan.
    Het zou overigens ook leuk zijn als je vóór het verplaatsen van allerlei gebouwen zou kunnen zien of een groot gebouw (prachtig huis, epische werkplaats, episch erf) al dan niet op betreffende plek past, bijvoorbeeld door een gekleurd grid te laten zien als het mogelijk is. Dan weet je gelijk of onverplaatsbare dingen in de weg staan.

  4. #14

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    NL
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    Het zou inderdaad fijn zijn als je al die kleine rommel kon weghalen, Maar ook zou BB bij de indeling van het hoofdeiland en de archipelago meer rekening kunnen houden met het aantal grote gebouwen dat geplaatst kan worden. Vaak wordt dat net onmogelijk gemaakt door op een grote vrije plek een element te plaatsen dat de mogelijkheden beperkt.

    Een extra grid, zoals door Aelwijn voorgesteld, om te kunnen kijken of een gebouw op een bepaalde locatie gebouwd kan worden zou helemaal fantastisch zijn, dat zou onnodige (en dure) verplaatsingen kunnen voorkomen vanwege die nutteloze mapelementen.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.