Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: feedback Change Log 28.07.2016

  1. #1

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud

    feedback Change Log 28.07.2016

    Thankfully, the limits of all goods will be adjusted UP
    And several descriptions are made to reflect the truth, nice one too.

    Shame the 'general is recovering too fast'-bug is also fixed though (did not have that one myself, but several guildes were positively surprised)

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Thankfully, the limits of all goods will be adjusted UP
    And several descriptions are made to reflect the truth, nice one too.

    Shame the 'general is recovering too fast'-bug is also fixed though (did not have that one myself, but several guildes were positively surprised)
    hehe, yeah, I did like that feature too

    also thanks for the current trade limitations, those are spot on if you ask me

  3. #3
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Eerst een volkomen onnodige en weinig doordachte verandering aanbrengen en die vervolgens weer rechtzetten na talloze protesten van spelers. En alweer de zoveelste update/onderhoud die toch een tijd geleden met veel bombarie afgeschaft was. Sorry, maar dan ga ik niet juichen voor BB.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    ik ben blij dat het in ieder geval geregeld is, juichen hoeft niet

  5. #5
    Community Team Old_BB_Amta's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2016
    Berichten
    112
    Wereld
    Woestewoud
    Hello folks,

    Thank you for sharing your feedback on this. As explained before, we're aiming for consistency within the game, this is why this change was needed. I was made aware of the negative reactions when we introduced the change for the first time and it was my responsibility to pass it on to the development, to revise the change.

    The positive outcome of it is that the players' feedback was heard and the developers found a satisfactory solution to it: increasing the values x10.

    I'm glad to see the community generally satisfied by this improvement.

    Cheers,
    BB_Amta

  6. #6

    Ingeschreven
    Dec 2015
    Berichten
    146
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Amta Bekijk Berichten
    Hello folks,

    Thank you for sharing your feedback on this. As explained before, we're aiming for consistency within the game, this is why this change was needed. I was made aware of the negative reactions when we introduced the change for the first time and it was my responsibility to pass it on to the development, to revise the change.

    The positive outcome of it is that the players' feedback was heard and the developers found a satisfactory solution to it: increasing the values x10.

    I'm glad to see the community generally satisfied by this improvement.

    Cheers,
    BB_Amta

    Vrije vertaling:

    Hallo allemaal,

    Bedankt voor het delen van je feedback in deze. Zoals eerder uitgelegduitgelegd, richten we ons op samenhang in het spel. Ik ben geattendeerd op de negatieve reacties toen we de verandering voor het eerst geintroduceerd hebben in het spel en het was mijn verantwoording om dit richting de ontwikkelaars beken te maken, om de verandering te herzien.

    De positieve uitkomst is dat de feedback van de spelers aangehoord en dat de ontwikkelaars een oplossing hebben gevonden die voldoening geeft: de waardes zijn met een factor x10 toegenomen.

    Ik ben blij om te zien dat de gemeenschap, over het algemeen, blij is met deze uitkomst.

    mvg
    BB_Amta

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.