Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 24 van de 24

Onderwerp: Trade Office Limitations

  1. #21

    Ingeschreven
    Dec 2015
    Berichten
    146
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dmmh77 Bekijk Berichten
    Tja, zo valt alles recht te praten. Kaliber: waarom? Daarom.
    Ik kan helaas niet praten voor de gamedevs.
    Sorry, dit is wat ik weet.

    @basebuster: Ik weet niet of dit nu doorgaat ja dan nee, zullen we moeten zien.

    Dit hoort hier thuis.
    Laatst gewijzigd door Mod_Etuweb; 21-07-16 om 10:45.

  2. #22
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Nog een vraagje:ik begrijp dat inkoop is beperkt tot je pakhuisruimte en dat teveel niet meer naar je stermenu gaat/je niet meer kunt inkopen dan je cap toelaat. Hoe zit het met spulletjes uit lootspots?? Verdwijnen die of gaan die wel naar je stermenu?? En het heen en weer verhandelen om ruimte te creeeren, kan dat ook niet meer??
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  3. #23

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    52
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Nog een vraagje:ik begrijp dat inkoop is beperkt tot je pakhuisruimte en dat teveel niet meer naar je stermenu gaat/je niet meer kunt inkopen dan je cap toelaat. Hoe zit het met spulletjes uit lootspots?? Verdwijnen die of gaan die wel naar je stermenu?? En het heen en weer verhandelen om ruimte te creeeren, kan dat ook niet meer??
    Volgens mij blijft het gewoon zoals het is. Je kunt niet mer VRAGEN dan in je pakhuis past. als je er overheen gaat verdwijnt dat dus gewoon je stermenu in.

  4. #24

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud
    Andere discussie, maar ze kunnen nog steeds geen klok kijken :P van 12 naar 13 naar 1400 uur. Ze hebben gewoon veel moeite denk ik met alles weer terug te draaien naar zoals wij het willen hebben

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.