Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Trivia night!

  1. #1
    Community Team Old_BB_Amta's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2016
    Berichten
    112
    Wereld
    Woestewoud

    Trivia night!

    Dear settlers,

    We all know that gathering footballs can be so difficult sometimes, this is why we'd like to provide you with the opportunity to win extra footballs by taking part in our Trivia contest! Do you think you know everything about the Football Summer Event 2016? Show us!






    Rules:

    • Welcome to the GM Trivia. The theme for today’s event is “The Summer Football Event”.
    • There will be five rounds, with four winners for each round.
    • For each round, a question is asked, and the players win by giving the correctly spelled answer.
    • Please remember that the response order seen on the player client does not reflect the actual order of replies; the server output will be used to determine the winners.
    • Rounds will be announced, and we request that players refrain from typing after the announcement. Disruptive behavior will result in loss of chat ability without further warning.
    • Only one answer will be accepted for each player, and each player will only be permitted to win at most twice for the entire game today.



    REWARDS:
    • 50 Footballs per winner


    FAQ:

    Q: I believe I have won one round but I’m not in the list of winners, what’s up?
    A: Please get in touch with BB_Amta or submit a ticket and we will look into it.

    Q: There is a mistake in the script, what should I do?
    A: Please contact BB_Amta.

    Q: I have been banned during the event, this is unfair, why?
    A: Disruptive behavior may result in loss of chat ability without further warning.

    Q: I haven’t received my footballs yet but I won a round!
    A: If your footballs are still missing tomorrow, please contact BB_Amta or submit a ticket.




    Feel free to share your feedback about the Trivia event > here <

    Good luck!
    BB_Amta
    Laatst gewijzigd door BB_Amta; 27-06-16 om 15:41.

  2. #2

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Beste Settlers

    We weten allemaal dat voetballen verzamelen soms moeilijk is, daarom willen we jullie de mogelijkheid bieden extra voetballen te winnen door deel te nemen in onze Trivia wedstrijd! Denk je alles te weten over het Voetbal Zomer Evenement 2016? Laat maar zien!







    Regels:

    • Welkom bij de GM Trivia. Het thema van vandaag is "Het Zomer Voetbal Evenement".

    • Er zullen 5 rondes zijn, met 4 winnaars per ronde.

    • Elke ronde wordt er een vraag gesteld, en de spelers winnen door het correct gespelde antwoord te geven.

    • Gelieve te onthouden dat de antwoordvolgende gezien aan de kant van de speler de eigenlijke volgorde van antwoorden niet correct weergeeft, de server output zal gebruikt worden om de winnaars te bepalen.

    • Rondes zullen aangekondigd worden, en we vragen de spelers zich te onthouden van typen na de aankondiging. Storend gedrag zal leiden tot chatverlies zonder verdere verwittiging.
    • Slechts één antwoord per speler zal aanvaard worden, en elke speler kan maximaal twee maal winnen gedurende het hele spel vandaag.



    BELONINGEN:
    • 50 voetballen per winnaar


    FAQ:
    Q: Ik geloof dat ik een ronde gewonnen heb maar sta niet in de lijst met winnaars, wat is er aan de hand?
    A: Neem alstublieft contact op met BB_Amta of maak een ticket aan en het zal bekeken worden.


    Q: Er is een fout in het script, wat moet ik doen?
    A: Gelieve contact op te nemen met BB_Amta.


    Q: Ik ben geband gedurende het evenement, dat is niet eerlijk, waarom?
    A: Storend gedrag zal resulteren in chatverlies zonder verdere waarschuwing.


    Q: Ik heb mijn voetballen niet gekregen maar wel een ronde gewonnen!
    A: Indien je je voetballen morgen nog steeds niet ontvangen hebt, neem alstublieft contact op met BB_Amta of maak een ticket aan.




    Deel je feedback over het Trivia evenement > hier <

    Veel geluk!
    BB_Amta



    Vertaald door Mod_Fjuka
    Laatst gewijzigd door MOD_Fjuka; 27-06-16 om 17:44.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.