Beste Settlers
We weten allemaal dat voetballen verzamelen soms moeilijk is, daarom willen we jullie de mogelijkheid bieden extra voetballen te winnen door deel te nemen in onze Trivia wedstrijd! Denk je alles te weten over het Voetbal Zomer Evenement 2016? Laat maar zien!
Regels:
- Welkom bij de GM Trivia. Het thema van vandaag is "Het Zomer Voetbal Evenement".
- Er zullen 5 rondes zijn, met 4 winnaars per ronde.
- Elke ronde wordt er een vraag gesteld, en de spelers winnen door het correct gespelde antwoord te geven.
- Gelieve te onthouden dat de antwoordvolgende gezien aan de kant van de speler de eigenlijke volgorde van antwoorden niet correct weergeeft, de server output zal gebruikt worden om de winnaars te bepalen.
- Rondes zullen aangekondigd worden, en we vragen de spelers zich te onthouden van typen na de aankondiging. Storend gedrag zal leiden tot chatverlies zonder verdere verwittiging.
- Slechts één antwoord per speler zal aanvaard worden, en elke speler kan maximaal twee maal winnen gedurende het hele spel vandaag.
BELONINGEN:- 50 voetballen per winnaar
FAQ:
Q: Ik geloof dat ik een ronde gewonnen heb maar sta niet in de lijst met winnaars, wat is er aan de hand?
A: Neem alstublieft contact op met BB_Amta of maak een ticket aan en het zal bekeken worden.
Q: Er is een fout in het script, wat moet ik doen?
A: Gelieve contact op te nemen met BB_Amta.
Q: Ik ben geband gedurende het evenement, dat is niet eerlijk, waarom?
A: Storend gedrag zal resulteren in chatverlies zonder verdere waarschuwing.
Q: Ik heb mijn voetballen niet gekregen maar wel een ronde gewonnen!
A: Indien je je voetballen morgen nog steeds niet ontvangen hebt, neem alstublieft contact op met BB_Amta of maak een ticket aan.
Deel je feedback over het Trivia evenement > hier <
Veel geluk!
BB_Amta
Vertaald door Mod_Fjuka