Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: [Event] zoeken en (nog) niet voldoende gevonden

  1. #1

    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud

    [Event] zoeken en (nog) niet voldoende gevonden

    je zou toch denken dat met 47 zoekitems er wel van alles 1 in zal zitten
    maar helaas wachten op de volgende ronde zoekers voor banaan en schoen

    Laatst gewijzigd door Nachtlicht; 14-06-16 om 15:35.

  2. #2
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    bekend verschijnsel denk echter dat dat gewoon zo bedoeld is anders ben je te snel klaar met de missies.

    Ik schrik echter wel van de prestaties. Klik 1000 event items aan op je eiland. Na deze eerste keer had ik er 24. zo kom je ook met 2 maal daags zoeken amper aan de 1000. Maar is pas de eerste ronde, gaat vast allemaal goed komen.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    63
    Wereld
    Woestewoud
    lijkt me een realistische berekening:
    20 items x 2maal daags x 20dagen = 800

    je kan 3maal daags items krijgen als je vroeg opstaat en laat naar bed gaat. Dat red ik dus nooit.

    En de items zijn random. Nu geen banaan? volgende keer 12 stuks....(of zoiets)

  4. #4
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Ook tijdens het vorige event was er een chronisch gebrek aan een paar items, vergelijk het met de vlaggen in verhouding met de vaten of kruidendingetjes. Je zult al snel op de handel zien wat de exclusieve items zijn
    Tip: voor bijna elk "kampje" in de voetbalavonturen zijn telkens 2 alternatieven mogelijk, even uitvogelen wat je het beste per kamp kunt gebruiken
    If you can't be with the one you love love the one you're with

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.