Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: 24 uur wachten voordat je naar ander gilde kan

  1. #1
    Setje

    24 uur wachten voordat je naar ander gilde kan

    Hallo ik kom er achter dat het 24 uur wachten voor het toetreden tot een ander gilde wel erg lang is.
    Wat is het nut van het 24 uur wachten??Ik neem tenslotte geen geheimen mee, geen strategiebepalingen...grondstoffen heb ik zelf genoeg....en dan nog, ben je als gilde lid zelf er bij of je grote hoeveelheden grondstoffen geeft aan (nieuwe) leden
    Kan het worden aan gepast? Iemand die graag wisselt van gilde, wisselt toch wel....dus waarom 24 laten wachten....

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Waarschijnlijk is dat om gilde hoppen om grondstoffen te scoren net iets minder interessant te maken.
    En ja, ook nu zijn er er die dat doen.

  3. #3
    Setje
    Grondstoffen geven heb je zelf in de hand he...daarvoor hoef ik geen 24 uur te hoeven wachten om weer te kunnen toetreden in een ander gilde.

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    lekker eigenwijs doen, prima

    zoals ik zei: er zijn er die gilde hoppen om gratis dure grondstoffen te krijgen.
    Heeft niks met "in de hand hebben" te maken, is gewoon een kwestie van hebberig zijn.

  5. #5
    Proximo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    jij snapt het dmmh77 , maar is het niet zo dat het aan de spelers ( die bakken met grondstoffen geven aan lage levels om ze te lokken naar hun gilde ) zelf ligt ?

    Man die reden die jij geeft heeft al een baard van 1,5 meter.

    Prop mensen vol met grondstoffen en ze blijven wel denken ze dan...

    Waar ligt de fout dan ? Bij de mensen die van gilde willen veranderen of bij mensen die de boel belazeren en misbruik maken van hun lvl status ?

    En dan ook nog commentaar geven als ze vertrekken en ze uitscheld voor ondankbare honden...respect van een speler verdien je niet door grondstoffen te geven.

    Iedere speler moet kunnen kiezen in welk Gilde hij wil, en aangezien het reclame maken taboo is ( ik zou niet weten hoe ik informatie moet kunnen krijgen over HOE het er in een gilde aan toe gaat ).

    En hoe het gaat in een gilde kan alleen door er een poosje in te verblijven, bevalt het niet dan moet je gewoon in een ander gilde kunnen gaan zonder 24 uur te moeten wachten.

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    je kunt van best een aantal gildes vinden hoe die spelen, gewoon op de forums.

    In ons gilde wordt niet gehandeld, als iemand iets nodig heeft, krijgt hij het kado.
    Zeker beginnende spelers worden enorm geholpen.
    Uiteindelijk heb je daar als gilde zelf namelijk voordeel van (sneller levellen, grotere betrokkenheid).

    Als iedereen voor zichzelf zou spelen binnen zijn gilde, binnen alle gildes, dan heb je gelijk en dan is die 24 uur misschien overbodig.
    Gelukkig is dat over het algemeen volgens mij niet zo en is er binnen een hoop gildes commitment naar elkaar en wordt er een hoop gedeeld.

    Dat heeft niks met "schuld" te maken, maar gewoon met hoe de situatie ervoor staat.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.