Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 33

Onderwerp: Sinds vandaag kan ik niet meer met firefox inloggen ??

  1. #21
    Pleuny's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    ook ik heb dan nu, vanochtend nog niks aan de hand.

  2. #22

    Ingeschreven
    Oct 2016
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    gister geen probleem vandaag totale ramp kan niet via firefox spelen en heb alles geprobeerd

  3. #23

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    Ik kan prima inloggen met FF, alles laadt prima. Echter, als ik op het menu wil aanvinken om te beginnen, merk ik dat het spel op geen enkele klik met de muis reageert.

  4. #24

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    Kan sinds gisteren niet meer via firefox inloggen en moet ook noodgedwongen via chrome nu spelen. Ik kom tot het begin, maar kan niks wegklikken aangezien de muis niks lijkt te doen zodra ik ingelogd sta. Chat lijkt het wel te doen, zie dingen knipperen, maar kan nergens iets mee doen.
    Never judge a book by its cover. Get to know people, they might end up surprising you!

  5. #25

    Ingeschreven
    Apr 2016
    Berichten
    68
    Wereld
    Woestewoud
    Ook hier problemen met Firefox sinds vanochtend. Ik kan inloggen, spel opstarten, maar ik kan het welkom scherm niet wegklikken.
    Cache geleegd, flash verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, niks lijkt te werken.

    In chrome werkt alles wel.

  6. #26

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    my home ofc
    Berichten
    926
    Wereld
    Woestewoud
    precies hetzelfde propleem als Theovv

  7. #27

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb ook hetzelfde probleem op meerdere devices.

  8. #28

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Ik kom er ook niet meer in met Firefox.

  9. #29
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb zelf geen firefox, maar dit vond ik op uk-forum , bericht van uurtje geleden van iemand van BB. Misschien hebben jullie er wat aan, want op nl-forum is er bitter weinig respons van officiele zijde


    Dear fox-ish Settlers,

    With the latest Firefox version (49.01) many details changed "under the hood". This caused an invisible layer now to disappear when the game is started. As a result nothing can be done inside the game, although it's loaded properly.



    Our developers are working on a fix. Since it's a website based issue, no game update is needed to apply the changes. We will update this post once the improvement is deployed.

    How can you still play?
    Please use our "Slim Browser" to be able to play
    Use Firefox portable version 48.0.2 or lower
    Use another Browser like Chrome, Edge or Internet Explorer

    Thank you for your patience!

    EDIT: a hotfix has been deployed which should resolve this issue. Please report if this worked or not in this thread.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  10. #30

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    U was ons voor Qwerty, maar we hebben nu een update voorhanden waarvoor het niet nodig is van browser te veranderen of de slimbrowser te downloaden.

    We willen de Firefox-gebruikers adviseren de beveiligde modus van flash uit te schakelen, meer info over hoe dit gaat is hier te vinden

    Met vriendelijke groeten,
    het Mod_team
    Laatst gewijzigd door MOD_Fjuka; 20-10-16 om 16:52.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.