Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 33

Onderwerp: Sinds vandaag kan ik niet meer met firefox inloggen ??

  1. #11
    Jehanne's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Heeft iets te maken met flash, in linux wordt dat wellicht iets later bijgewerkt dan in windows? Ik denk maar even wat....ik heb het ook wel eens (ubuntu) maar inderdaad een tijdje later werkt het weer.

  2. #12
    Obelix65's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ook ik kan al sinds een week niet meer met browser Firefox inloggen, speel nu met Edge van windows

  3. #13

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    24
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jehanne Bekijk Berichten
    Heeft iets te maken met flash, in linux wordt dat wellicht iets later bijgewerkt dan in windows? Ik denk maar even wat....ik heb het ook wel eens (ubuntu) maar inderdaad een tijdje later werkt het weer.
    OOk ik werk met ubuntu (versie 14.04), en ik dacht ook al dat het met die flash iets te maken heeft.
    Wanneer gaan ze EINDELIJK eens hier die 'gevaarlijke' flash vervangen door HTML5 ?? ; onemorething.nl/2016/02/flash-over-twee-jaar-compleet-verdwenen/

  4. #14

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    HA mooi, we weten een einddatum voor het spel

  5. #15

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud

    Spel onspeelbaar

    Kom je thuis na het werk, denk je het event ook te beginnen. Maar nee hoor. Na de update kan ik mn muis blijkbaar niet meer gebruiken. Op alle sites werkt ie, ook op de homepagina van settlers en dan sta je ingelogd en niks meer. Onspeelbaar zo.
    Never judge a book by its cover. Get to know people, they might end up surprising you!

  6. #16

    Ingeschreven
    May 2015
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Andere browser al geprobeerd ? heb hetzelfde met firefox, met chrome pakt die 'm wel..

  7. #17

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Beste Mediva en Mycae86,

    zouden jullie een ticket willen maken om dit aan te kaarten, zeker als het nogmaals gebeurt, dan kan ondersteuning dit probleem verder nakijken.

    Alvast bedankt
    Mod_Fjuka

  8. #18

    Ingeschreven
    Oct 2016
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud

    kan niet meer inloggen sinds update

    sinds de update kan ik niet meer inloggen, het spel aad gewoon en dan krijg je het scherm over het event en dan moet je op het groene vinkje klikken, je kan klikken tot je een ons weegt maar er gebeurt niks, kan niks doen op het spel. cache van firefox verwijdert niks helpt

  9. #19

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud

  10. #20

    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    Heb thuis net ff gekeken, geschiedenis verwijderd, cookies, schone start firefox, ff profiel weer teruggezet uit backup, anders is ze haar favorieten kwijt. Flashplayer opnieuw geinstalleerd en nog steeds kan ze beginscherm niet wegklikken in het spel. Of er zit iets in haar profiel fout, ben er nog niet uit. Virusscanner en malwarescanners er al overheen laten lopen, geen problemen. Ben nu niet meer thuis en heb op mijn eigen account geen probleem via firefox. Iemand al een idee, weet niet of er een ticket is aangemaakt. Anders wordt het voorlopig via Chrome spelen voor Mediva .

    Zal later nog eens kijken als ik thuis ben.

    Ben overigens de vriend van....

    EDIT: Grr, gister en vanmorgen geen problemen, na bezoek forum hetzelfde hier......
    Laatst gewijzigd door MarcosHagos; 19-10-16 om 12:18.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.