Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: [Feedback] Change log 09.06.2016

  1. #1
    Community Team Old_BB_Amta's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2016
    Berichten
    112
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] Change log 09.06.2016

    Dear Settlers,

    Please leave your comments about the latest change log in this thread.

    BB_Amta

  2. #2

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    368
    Wereld
    Woestewoud
    Gilde reset om 12 uur smiddags !!
    Op veler verzoek??
    Had t gewoon om 6 uur smorgens gedaan !
    Ik zie veel mensen smorgens even inloggen om de boel op gang te krijgen, dat zal om 12 uur smiddags stuk minder zijn denk ik.
    Is gewoon het probleem verleggen, als je nu savonds pas kan beginnen met de missie dan kun je met mazzel smorgens aftikken.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    46
    Wereld
    Woestewoud
    x
    Laatst gewijzigd door Wizard; 15-12-16 om 21:52.

  4. #4

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    368
    Wereld
    Woestewoud
    thx wizard

  5. #5

    Ingeschreven
    Nov 2014
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Zou fijner zijn als je gewoon kon kiezen wanneer de gildemissie van start moet gaan want nu word ik wel hard gepakt omdat ik alleen 's avonds en 's morgens in kan loggen en kan dus geen ene gm met productie halen.
    werkende mensen kunnen alleen in de ochtend en in de avond inloggen en niet in de middag
    weer een actie van bb die de harde roepers gelijk geeft en niet eerst vraagt wat de mening is van het grote publiek.

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind het ook jammer.
    Ik ben elke ochtend tussen 6 en 7 online voor het werk en na het werk van 21 tot 24.
    Dit wil dus zeggen dat ik maar 10 uur (van 21 uur tot 7 uur) de tijd krijg om iets te produceren ipv 18 uur (van 6 uur tot 24 uur).

  7. #7
    qpidootje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    Ok en waarom wordt er niet meer vertaald?????

  8. #8

    Ingeschreven
    Sep 2015
    Berichten
    85
    Wereld
    Woestewoud
    Fijn dat er wat aan de missies gedaan wordt, en ja de perfecte tijd bestaat helaas niet voor de missies. Er blijven mensen die 3 uur in de nacht niks vonden en nu blijven er ook mensen die dit niks vinden. Een keer overslaan is ook niet erg dag erop is er gelukkig een nieuwe

  9. #9

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wizard Bekijk Berichten
    Dat is 12:00 Gmt wat inhoud dat het met zomertijd 14:00 uur lokaal gaat worden, en als de klok weer op wintertijd gaat is dat 13:00 uur. Maar dat verandert niet dat, als je werkt, je de gilde missie pas kan gaan beginnen als je thuis komt. Afhankelijk van wat je moet doen, produceren bijvoorbeeld, kan het dus zijn dat je de dag erop voor dat je gaat werken even moet inloggen om de gilde missie tot een goed einde te brengen. Het voordeel is nu dat je weet dat je moet inloggen, met zoals 't nu is weet je niet of 't nodig is om 's morgens in te loggen, niet als je 'n avo of koop missie hebt, wel als je productie hebt, vanaf de 14e juni weet je dus of je even moet gaan inloggen om de gilde missie af te maken indien dat nodig is.

    volgens mij is het verschil met zomertijd 1 uur dus 12.00 uur is bij ons 13.00 uur en wat de gilde missies betreft dat komt er vandaag dus in en hoef je niet tot de 14de te wachten of je wel of niet moet inloggen

  10. #10

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    120
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackMedusa Bekijk Berichten
    volgens mij is het verschil met zomertijd 1 uur dus 12.00 uur is bij ons 13.00 uur en wat de gilde missies betreft dat komt er vandaag dus in en hoef je niet tot de 14de te wachten of je wel of niet moet inloggen
    GMT = Greenwich Mean Time,... dus de Engelse tijd.
    Die lopen al een uur achter bij ons dus de uitleg van Wizzard is volledig juist.

    let wel,.... GMT is een internationale wereldwijde standaard tijdnotatie,... die kent geen zomertijd,.... in Engeland is het nu ook GMT+1 tijd.
    Laatst gewijzigd door DaryllAnn; 09-06-16 om 11:28.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.