Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 7 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 70

Onderwerp: [Feedback] Crisis Quest Part 3 - A Great Evil

  1. #1
    Community Team Old_BB_Amta's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2016
    Berichten
    112
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] Crisis Quest Part 3 - A Great Evil

    Dear Settlers,

    Please leave your comments about the latest Dev diary in this thread.

    BB_Amta

  2. #2

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Beste Settlers,

    Laat alstublieft jullie commentaren op het nieuwste Ontwikkelaarsdagboek achter in dit draadje.

    BB_Amta

  3. #3
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Leuk, ben dol op events en quests. Ik maak me alleen een beetje zorgen om mijn categorie:
    "Het is verdeeld in 6 standaarden: 16-25, 26-35, 36-45, 46-50, 51-65 en 66-75,"
    Ik ben lvl52 en het gat met lvl65 is wel erg groot in vergelijking met de marges in de andere categorieen.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  4. #4

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    63
    Wereld
    Woestewoud
    ik kijk ernaar uit.
    maar ben het eens met Qwerty. Hoef haar statement dan ook niet te herhalen.

  5. #5
    qpidootje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    Owww neee geen crisis event

  6. #6
    ccdej2012's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Breda
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Leuk:-) weer wat leven in de brouwerij en een frisse wind in t.s.o. is nooit weg....
    Ik zou wel willen weten of het hebben van een premium account van invloed is op de beloningen die te verdienen zijn bij deze nieuwe missies....
    Dat zou ik jammer vinden omdat dan de mensen zonder P.A. wel erg benadeeld worden...

  7. #7

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    60
    Wereld
    Woestewoud
    Weet iemand nog (of is ergens nog iets na te lezen op fora) waar die eerste twee crisis events over gingen?

    Weet iemand nog of ik daar ook aan heb meegedaan ? Wat voor gebouwtje kon je dan winnen ? (was dat het settlershoofdkwartier ?)

  8. #8

    Ingeschreven
    Mar 2014
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Waarom kan ik niet opstarten. Het rode balkje gaat maar een klein stukje en dan stopt hij

  9. #9

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PistolePaultje Bekijk Berichten
    Weet iemand nog (of is ergens nog iets na te lezen op fora) waar die eerste twee crisis events over gingen?

    Weet iemand nog of ik daar ook aan heb meegedaan ? Wat voor gebouwtje kon je dan winnen ? (was dat het settlershoofdkwartier ?)
    Heb nog geen enkel crisis event meegemaakt (telkens net ff pauze denk ik), maar settlers HQ is daar zeker niet van

  10. #10

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ccdej2012 Bekijk Berichten
    Leuk:-) weer wat leven in de brouwerij en een frisse wind in t.s.o. is nooit weg....
    Ik zou wel willen weten of het hebben van een premium account van invloed is op de beloningen die te verdienen zijn bij deze nieuwe missies....
    Dat zou ik jammer vinden omdat dan de mensen zonder P.A. wel erg benadeeld worden...
    Het event bestaat uit missies.... en ik heb nog nooit gezien dat premium invloed heeft op de beloning van een MISSIE.
    Dus onwaarschijnlijk.
    (maar niet onmogelijk)

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.