Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 7 EersteEerste ... 2 3 4 5 6 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 70

Onderwerp: [Feedback] Crisis Quest Part 3 - A Great Evil

  1. #31
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben blij met elke doorbreking van de dagelijkse sleur, en de rewards zijn mooi meegenomen. Als het aan mij ligt komt er bv elk eerste weekend van de maand een crisisje van vrijdagavond 8 uur tot zondagavond :-)
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  2. #32
    Pleuny's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    Zou een leuke bijkomstigheid zijn als dit soort quests regelmatig (tussen events door) kan worden gespeeld. en ja ze mogen best pittig zijn....

  3. #33

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Als je level 70 bereikt heb je wekelijks zulke quests (na een bepaalde update). En er schijnt dan ook voor de lagere levels standaard iets te komen...

  4. #34

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud
    Het is erg leuk, jammer dat het zo dichtbij het ek event is, na ek duurt het weer lang voor het volgende event.
    Of krijgen we misschien dit vaker?
    Zou welkom zijn

  5. #35

    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    x
    Laatst gewijzigd door Daglicht; 15-12-16 om 21:28.

  6. #36

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    je krijgt dus eigenlijk 3750/3 (x eventuele boost) tropenhout
    1250 dus.

    dan heb ik ook liever de graansilo....

  7. #37

    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    70
    Wereld
    Woestewoud
    I really like this quest, it can be done and you have to adjust your economy to archieve the quests as soon as possible. For the next time it can be an option to change the production chain a little bit so you don't have to produce all the time but also have to gain. Also it would be nice if the announcement will be a week ahead so you have the option to delay the update of your provisionhouse to level 6.

    Last but not least, it would be nice if you get an "event item reward" and can choose your reward from a shop.
    Laatst gewijzigd door Rampire; 25-05-16 om 20:40.

  8. #38

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    De Veluwe
    Berichten
    42
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind het erg leuk, missies die een verrassing zijn in plaats van de guide te volgen die al weken op de test server te vinden is. :P
    Enige minpuntje vind ik alle productiemissies... kan er niet wat meer afwisseling komen? Bv. door x aantal gs uit avontuurloot te krijgen ofzo.

  9. #39

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    de beloningen zijn gewoon zoals aangegeven..dus geen extra met premium..;-)

  10. #40

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Als in de onderste helft zit van een bepaald level moet je wel erg veel inleveren. Ik kan me voor stellen dat deze mensen snel afhaken war eigenlijk wel een leuk iets is. Ik hoop dat daar in de toekomst wel iets meer rekening mee wordt gehouden. Maak er bijvoorbeeld 12 standaarden van. Ik denk dat dan ook leuker is voor veel mensen omdat zij dan ook alle levels kunnen halen.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.