Plaats een Reactie
Pagina 6 van de 7 EersteEerste ... 4 5 6 7 LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 70

Onderwerp: [Feedback] Crisis Quest Part 3 - A Great Evil

  1. #51
    ccdej2012's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Locatie
    Breda
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Crisis was goed te doen en bracht weer wat extra leven in de brouwerij... zeer zeker voor herhaling vatbaar:-)
    Ik was blij met mijn jagershut, de dia's en de stermunten die ik kon verdienen. Maar zoals Qwerty hierboven al aangaf, had ook ik medelijden met de levels die een tropenhoutkwekerij of een granietgroeve als beloning konden verdienen. Dit betekende weliswaar een aanvulling van 3000-3500 ths/graniet ongebuft, maar daarna is het gebouw weg of nutteloos tenzij je er dure alleszaadjes aan spendeert. Dit zou je kunnen ondervangen door in plaats van een speciaal gebouw zoiets als "crisissterren" als beloning te geven waarmee de spelers dan een gebouw naar eigen keuze kunnen uitzoeken....
    Voor de rest niets dan lof voor deze crisismissie!

    P.S.
    Het aanvullen van hardhout was ook in ons gilde een probleem. Ik heb wat spelers geholpen met alleszaadjes zodat ze weer verder konden.
    Laatst gewijzigd door ccdej2012; 26-05-16 om 13:38.

  2. #52

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    met hulp van copycat is het duidelijk dat de bomenaanvul missie alleen behaald kan worden als de bomenplantersbalans negatief is en de planters een redelijk aantal bomen per 12 uur kunnen planten. Boosten heeft in dit geval weinig zin. (totaal niet bij de kappers, misschien wel bij de planters als de balans dik negatief is.)
    Het was bij mij alleen haalbaar door al mijn goedkope gebouwen af te breken en met de vrijgekomen bouwvergunningen houthakkers te plaatsen. En dan duurt het nog een hele dag voor ik de 5000 bereikt heb. Het wordt tijd om te levelen voordat ze nog zoiets bedenken......

  3. #53

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Topevent, altijd lekker een uitdagingkje te hebben, zou alleen wel top zijn als het type speciaal gebouw gekozen kan worden.
    Tropenhout is niet bepaald iets wat wij spelers tekort komen bijvoorbeeld. had graag ipv bijvoorbeeld 2 graansilos gehad of 1 verbeterde graansilo

  4. #54
    Ben2M4n's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    In Een Heksentoren
    Berichten
    463
    Wereld
    Woestewoud
    Leuk event maar ik had graag een heksentoren willen hebben

  5. #55

    Ingeschreven
    Apr 2016
    Berichten
    68
    Wereld
    Woestewoud
    Voor de lvl 46 - 50 range is de laatste missie als een emmer koud water: om die granietgroeve met 3000 graniet te krijgen mag je, jawel, 3000 graniet betalen? (en ja, ik weet dat het meer wordt met een buff, maar toch)

    Verder is het een leuk event, maar kan het volgende keer iets eerder worden aangekondigd? Ik had precies op de dag voor de aankondiging meerdere gebouwen voor een week in de up gezet. Dat kwam wat ongelukkig uit. Ik hoorde dit ook van andere spelers.

  6. #56

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Dank je wel, ongeveer 2 uur na mijn schrijven hier werd de tekst geplaatst voor mijn groep dus anderen hebben er hopelijk wel iets aan nu.

  7. #57

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Vind het wel jammer dat er geen prestaties aan vast hangen. Niet dat je daar wat voor hoeft te krijgen, maar zou toch leuk zijn als je permanent een bevestiging hebt dat je de crisismissie overleeft hebt

  8. #58

    Ingeschreven
    Feb 2016
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    wie kan me helpen
    welk grondstoffen avontuur heeft het laagst level en waar kan ik die vinden
    stuur een prive bericht aub

  9. #59

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    63
    Wereld
    Woestewoud
    ja, wel leuk maar 2 opmerkingen (herhaling wat iedereen zegt)
    de hardhouttoevoegingmissie was tamelijk onbenullig! wie bedenkt dat!
    en tropenhoutwerkplaats??? Gelukkig krijg ik de jagershut en ben ik verder dan lv 45.
    Gelukkig ben ik ook verder dan lv 50 en krijg ik geen granietgroeve. Geef die levels een recycler of zo.
    en het idee van een trofee is eigenlijk ook wel leuk. net als de gouden golem maar dan iets waar je wat aan hebt. (hoofdkwartier of zo)

  10. #60

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door annedw Bekijk Berichten
    wie kan me helpen
    welk grondstoffen avontuur heeft het laagst level en waar kan ik die vinden
    stuur een prive bericht aub
    Gewoon aan iemand vragen of je mee mag op LS

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.