Plaats een Reactie
Pagina 7 van de 7 EersteEerste ... 5 6 7
Resultaten 61 tot 70 van de 70

Onderwerp: [Feedback] Crisis Quest Part 3 - A Great Evil

  1. #61
    prettig_gestoord's Avatar
    Ingeschreven
    May 2015
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    when is the next crisis?? great idea. more crisis and events please
    "Religion is for people who are afraid of going to hell.
    Spirituality is for those who already been there."

  2. #62

    Ingeschreven
    Apr 2016
    Berichten
    68
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Theovv Bekijk Berichten
    Voor de lvl 46 - 50 range is de laatste missie als een emmer koud water: om die granietgroeve met 3000 graniet te krijgen mag je, jawel, 3000 graniet betalen? (en ja, ik weet dat het meer wordt met een buff, maar toch)
    Bij mijn eerste post had ik nog de illusie dat er 3000 graniet uit een granietgroeve kwam. Eindelijk heb ik hem staan en wat blijkt? Er komt 1000 graniet uit. Dus als ik er een x3 buff op gooi, krijg ik 3000 graniet, terwijl ik 3000 graniet heb uitgegeven om dat ding te krijgen! Ik voel me opgelicht. Als ik dit had geweten had ik die 3000 graniet nooit betaald voor die laatste crisismissie en mijn x3 buffs bewaard. Heel teleurstellend dit!

  3. #63

    Ingeschreven
    Dec 2015
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Helemaal mee eens! De beloning van de crisismissies voor lvl46-50 is teleurstellend. Veel betalen tijdens de missies naast 3000 graniet (ook 15.000 kolen en 3000 paarden, 3000 tph en de nodige buffs), om een instortbaar gebouw te krijgen dat eigenlijk niets oplevert. En dat terwijl de andere lvls een permanent gebouw krijgen dat ook nog eens geen grondstoffen gebruikt. Erg teleurgesteld is (de beloning van) deze crisismissie.

  4. #64

    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Net naar Level 3
    Al 5 dagen alleen maar bezig geweest met het verkrijgen van grondstoffen.
    Erg deprimerend. Level 4 is zo onmogelijk.

  5. #65

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Hoe krijg ik in hemelsnaam 1500 graniet in 2 dagen?

  6. #66

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Ff heen en weertje doen met een vrindje?

  7. #67

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    38
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind deze crisis missies een grote flop. Ze zijn echt niet haalbaar als lvl 52, voor iemand die hele dag gaat werken.

    Elke missie is gewoon hetzelfde, produceer x aantal van dit, en betaal x aantal van dat.

    Voor mij betekent dit, opstaan, buff die gebouwen, werken, kom thuis, volgende missie, buff die andere gebouwen, slapen, opstaan, buff weer andere gebouwen zo tot ik een missie krijg die te lang duurd, in dit geval produceer 30.000 kolen terwijl ik er maar gebuffed 6000 / 12 uur produceer.

    Wat afwisseling had leuker geweest, bv. 3 vv die op je eiland verschijnen die je moet zoeken, een vijandelijk kamp dat verschijnt op dat eilandje in het midden (waar golem en party crasher komen),

  8. #68

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    63
    Wereld
    Woestewoud
    Het hangt een beetje af welk level je hebt of dit leuk is.
    Die groep die 3000 graniet moet betalen om een groeve te krijgen waar 1000 graniet uitkomt is niet echt over nagedacht. En als je al zo'n groeve had dan heb je er echt niets aan.
    ik vind dan ook dat missies iets moeten opleveren en niet veel moeten kosten, het is voor de fun en het zou je voortgang moeten bevorderen.
    Hogere levels lopen er zo doorheen, ik vond het dan ook wel leuk om te doen als afwisseling. Maar ik hoefde er dan ook geen gebouwen voor bij te zetten of af te breken.
    Voor het eerst was de epische houtopslag zinvol.

  9. #69

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Leuk maar niet te doen. Veeeeel te weinig tijd om alles aan te maken, water, graan enz enz.

  10. #70

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Leuk maar veel te simpel... na 3 dagen alles af
    Veeeeeel te veel tijd over...
    Kon nog kilo's water, tarwe, hout, enz. telen

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.