Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 29 van de 29

Onderwerp: Kan extra troepen bestellen in barakken makkelijker?

  1. #21

    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    wil je zeggen dat ik een na-aper ben ?

  2. #22

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Wat copycat wil zeggen is dat het voor ons heel wat makkelijker zou zijn indien u de zoekfunctie van het forum even had gebruikt en u uw idee als aanvulling op 1 van de bestaande threads had geplaatst.

    Alvast bedankt dat een volgende keer wel te doen.

    Met vriendelijke groeten
    Mod_Fjuka

  3. #23

    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Begrijp ik dat het ongewenst is een suggestie te doen als je niet eerst een uitgebreide studie van het forum gemaakt heb ???
    Misschien kunnen jullie van BB dat dan als forum-spelregel duidelijk aangeven .
    Aangezien ik niet van plan ben om daar uren in te steken zal ik mijn suggesties wel voor mij houden .

    Bedankt voor terechtwijzing

    Guus Straub (hoe heet jij eigenlijk ?)

  4. #24
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Op het uk-forum verplaatsen mods dubbele topics in no time naar de "goede" plaats. Meen me te herinneren dat de mods hier ook ooit eens het voornemen hadden het forum eens goed op te schonen en dubbele topics samen te voegen. Nu lijkt me dat, gezien het aantal posts hier in vgl met uk een stuk eenvoudiger, maar dat zal het wel niet zijn want ik heb er weinig van gemerkt
    btw: terechtwijzigingen van copy zijn schering en inslag, niks van aantrekken
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  5. #25

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo Guus Straub,

    indien u het als een terechtwijzing hebt opgevat wil ik me daar allereerst voor excuseren, dat was zeker niet de bedoeling. En u hoeft zeker geen uitgebreide forumstudie te doen voor u een bericht plaatst.

    Het was een eenvoudige vraag van mijn kant, we willen graag het forum zo overzichtelijk mogelijk maken weer.

    Met vriendelijke groeten
    Mod_Fjuka
    Laatst gewijzigd door MOD_Fjuka; 01-10-16 om 17:25.

  6. #26

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Beste Qwerty,

    dat verplaatsen zoals op het UK forum gebeurt willen wij in de toekomst ook gaan doen, maar om alles te laten slagen zijn we achter de schermen nog met een aantal dingen bezig.
    En hoe dan ook blijven we de medewerking van de spelers nodig hebben.
    Het forum opschonen en dubbele topics samenvoegen en dergelijke is een werk van lange adem, het aantal posts op dit forum ligt lager dan op UK, maar toch blijft het een niet te onderschatten zaak.

    Met vriendelijke groeten
    Mod_Fjuka

  7. #27

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud

    selectie verwijderen barraks

    heb je net je barak volgestouwd, stuur je je generaals naar verkeerde kampen praten en breien gaat nu eenmaal niet altijd samen
    geen idee of het al eens eerder besproken is maar zou dit nu niet handig zijn voor als het eens fout gaat


    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      Screenshot_22.jpg
Bekeken:   119
Grootte:   19,8 KB
ID:        575  
    Laatst gewijzigd door MOD_Fjuka; 29-11-16 om 13:25.

  8. #28

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Dank u wel voor uw idee Totalnuts, we hebben het doorgegeven aan BB_Nanuq

    Met vriendelijke groeten,

    Mod_Fjuka

  9. #29

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    altijd fijn als deze feature die al 1000 maal verzocht is opnieuw wordt doorgegeven zonder dat je daar iets van terug hoort

    random:

    http://forum.thesettlersonline.nl/th...light=barakken

    http://forum.thesettlersonline.nl/th...light=barakken

    http://forum.thesettlersonline.nl/th...light=barakken

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.